Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytter..
  • #2   12. aug 2008 Vi er flyttet et par gange i Emma´s 5 årige liv og hun er bedøvende ligeglad....bare vores møbler er der så er hun tilfreds.
    Men vi har da ikke ladet hende være alene der de første par uger.......syntes lige hun skal vænne sig til det nye først.....men ved ikke om det har haft nogen betydning for hende :o)

• #3   12. aug 2008 Nova er flyttet Ca. 8 gange sammen med mig og bare hun har sin kurv og mig så er der ingen problemer.

• #4   12. aug 2008 trunte flyttede med mig, 3 gange i hendes levetid, og det værste der kuinne ske, var hun lige strintede lidt det nye sted, for at markere territorie.. ellers ingen problemer. .

• #5   13. aug 2008 Canis og jeg er flyttet 2 gange i hans 3 år lange liv og der har selt ingen problemer været. Som de andre siger, skal man bare tage det roligt og hundens kurv og legetøj skal pakkes ud med det samme, så den fornemmer, at det er det nye hjem, den er i.

• #6   13. aug 2008 Vi flyttede da Meck var en ældre herre.

Det sagde han ikke det store til - han ville bare gerne være, hvor vi var.

En ting observerede vi dog - han brugte haven mindre her, end i vores gamle hjem.

Kommentér på:
Flytter..

Annonce