{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

Springet fra Sjælland til Jylland {{forumTopicSubject}}

Har haft dette indlæg i den gruppe, men nu smider jeg den lige herind.

Har du haft taget springet fra Sjælland til Jylland? Hvordan gik det og hvorfor gjorder du det?

Jeg leder som en gal efter bolig i øjeblikket, og overvejer at pakke mine kufferter og tage springet til det jydske, omkring Aalborg eller Skive.

Men det skræmmer mig også lidt at tage springet, at forlade alle, man kender og over, hvor man ingen kender.

Kom med dine solsskins historie eller helveds historie :oP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Springet fra Sjælland til Jylland
  • #1   13. aug 2008 har ikke selv prøvet det, nordjylland er nok det sted jeg også helst selv ville flytte hen smiley der er så smukt deroppe!

• #2   13. aug 2008 jeg tog springet til sønderjylland pga en kæreste, og så frdi jeg har haft en meget omvæltet barndom... der har jeg så boet i 2½ år, men nu er jeg flyttet tilbage, fordi jeg savnede min familie alt for meget...

der er mange gode ting ved jylland (jeg kender så kuntil det sønderjydske), bl.a. er der meget billigere end på sjælland. det er en super dejlig natur, men det kan være svært at komme ind i de mindre (lands-) bysamfund som udefra.kommende... og HUSK!: alle kender alle og alle ved alt om alle...

et trist eksempel:

min (nu) eks's chef's kone's mor døde og konen's søster kom meget, meget slemt til skade (lå bl.a. i koma i rigtig lang tid, og er endnu i gang med genoptræningen, som nok tager meget lang tid, samtlige knogler i venstre side var brækket) i en trafikulykke i december 2007. ca fjorten dage efter begravelsen, vidste næsten alle i øster højst (lille by) og omegn, at det var (set fra min side) min eks's chef's tidligere karl's nabo's søster's søn, der havde kørt ind i siden på bilen...

ved ikke om du kan bruge det til noget, men nu er det i hvert fald blevet fortalt...

• #3   13. aug 2008 Jeanett--->>> Hvorfor vil du gerne flytte...?? :o) (...bare nysgerrig..)

• #4   13. aug 2008 Henriette:

Jeg er boligløs lige nu og bor rundt omkring hos folk smiley
    Det er kanont svært at finde noget til rimelige penge i Roskilde egnen og det virker ikke ligefrem som om at jeg vinder i Lotto :oD

Så derfor overvejer jeg det kraftigt, da det går noget hurtigere og er billigere i det jydske. Og tanken om at starte på en frisk efter et langt forhold, frister det også,

• #5   13. aug 2008 Jeanett * - HVIS du flytter til jylland, så kommer jeg og kæresten (og Cæser) gerne forbi smiley Vi tager ofte til nordjylland for at besøge familie.

• #6   13. aug 2008 Jeanett--->>> Ja...hvorfor ik tage springet....herover er skøøønt....og mange søde "hundemennesker"... :o)

Kommentér på:
Springet fra Sjælland til Jylland

Annonce