{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den 6 sans
  • #1   18. aug 2008 jeg ser det =) hi hi de er ikke lige så gode alle sammen =D

  • #3   18. aug 2008 Sascha det kan du... På deres hjemmeside men det koster penge...

    Ja jeg er jo vild med sådan noget, men tror bestemt ikke på at alle kan...
    Den første der sku beskrive hende Marianne der, hun sagde en masse ting men det ku lige så godt ha været mig hun beskrev.... Det lægger jeg meget mærke til... Når de siger ting der passer om mange.... "de kan lide at rejse, de er glade, folk kan lide dem, de tænker på job selv når de har fri" jamen det passer jo på næsten alle, så det giver jeg ikke meget for...

    den med dørene er jo så det sværere... Men jeg tænker på om der mon er nogen der har regnet lidt sandsynligheds regning ud. Ud af 12 mennesker og 14 døre, selv helt uden evner, sku det da være mærkeligt hvis ikke en fandt hende????

    Og der i huset, det var bare klamt... Men så igen, som min kæreste sagde, det er jo næsten en af de sager alle kender til.... når først de gætter sig ind på det er en dame med 2 drenge, ja så tænker man vel Peter Lundin, og er man inde på det, så kan man jo lige nævne at han nok også har myrdet før....

    Men alt i alt meget spændende program synes jeg.
    Er meget imponeret over ham Hanibal at han klare sig så godt. Han har jo netop ikke rigtig nogen tænke tid.... Bliver spændende næste uge


  • #4   18. aug 2008 .....? Ikke flere der så det?

Kommentér på:
Den 6 sans

Annonce