704 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Puhaa sikke en opringning Puhaa sikke en opringning

Ja som den eneste på arb. har jeg de fordel at min tlf. må følge mig og må tage den hvis jeg ringer.

Så idag ringer en af min x'ers mor og fortæller mig hendes mand er død, midt i arbejd's tiden (har ikke snakket med dem i 2 år) Så fortæller hun mig at deres søn ikkevil komme hjem fra usa og hjælpe hende eller komme til begravelsen.. Det er altså ikke specielt først viste jeg ikke hvad jeg skulle sige så der bliver en pinlig pause, hvorefter jeg så siger jamen du må da sige til hvis du har brug for hjælp eller snakke eller noget andet.

For 1 mdr. siden mistede de deres elskede hund cesar og hun har mistet 9 børn ialt så det her tager meget hårdt på hende.

Overvejer om jeg sksal ringe til hende imorgen, hvad ville i gøre?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puhaa sikke en opringning
  • #1   19. aug 2008 Tina

det er også min første tanke med vil jo heller ikke være anmasende..

• #2   19. aug 2008 Kald mig bare

har sagt på arb. jeg tager fri hvis hun har brug for hjælp...

• #3   19. aug 2008 Puha. Stakkels hende - og for så vidt dig. Hun har jo nok ringet til dig, fordi hun satser på at du kan hjælpe hende. Hun har helt klart brug for nogen at tale med- og som gider at bruge tid på hende. Tavligt af hendes søn- med mindre han ikke bryder sig om sin familie, altså, for så kan jeg nu godt forstå ham.
    Har selv prøvet at miste en datter på fem år, og følte mig så pokkers alene i verden efter hendes død ( var alene med endnu et barn ). Hvis du virkelig har ment hvad du sagde til hende om at hun bare sku sige til, så ja, tag og ring til hende i morgen. Hjælp hende med feks bedemand og begravelse og mest af alt: lyt til hende

• #4   19. aug 2008 Rikke H

Ja det er rigtig nok men som ene barn blev han snot forkælet og ja er blevet det hele sit liv selv efter han blev voksen..

• #5   19. aug 2008 Lea

han bryder sig nu om dem han er bare lidt for glad for den lejlighed i usa de har købt til ham derover..

• #6   19. aug 2008 Uha, den er svær, i-og-med at du jo egentlig ikke har nogen familiær tilknytning til hende.

Men hun sidder måske der og føler sig lidt alene, nu sønnen ikke vil komme hjem (!!), du må have gjort et godt indtryk på hende, da hun vælger at ringe til dig. smiley

Jeg tror du skal være en god ven i nøden og støtte hende i hendes sværeste tid, også selvo du ikke har nogen tilknytning til hende mere. Det har sikkert også været svært for hende at ringe til dig.

• #7   19. aug 2008 Hvis du har overskudet, så ring til hende! Den stakkels kvinde lyder til at kunne bruge noget støtte.

• #8   19. aug 2008 nemlig , hun ringer jo helt sikkert fordi hun føler hun kan stole på dig , men kan godt se det er mærkeligt nu når det er den eks ..

• #9   19. aug 2008 Jeg havde på et tidspunkt en kæreste i to års tid, hvis mor jeg kom godt ud af det med. Vi aftalte at selvom kæresten og jeg en dag måske ville gå fra hinande, ville hun og jeg holde kontakten ved lige. Det gjorde vi så. Hun var ved min side da min datter døde og syv måneder var jeg ved hendes side, da hun selv døde.
    Den søn de har ( din tidliger kæreste ?? ) er da bare en røv

• #10   19. aug 2008 Vi var tæt knyttet til hinanden da hendes søn og jeg var sammen..

• #11   19. aug 2008 Lea >> Jeg mangler ord.... der kan dække min dybe sympati for dig, som afsløringen om din datters død kalder frem. Hvor må det have gjort ondt!

• #12   19. aug 2008 Lea

Det er han syntes det er tarveligt af ham, de har gjort alt for ham..

Han gad ik arb. så han boede hos dem og fik alt af dem og nu gider han ikke være der for sin mor....

• #13   19. aug 2008 Dobertossen : Tak. Er heldigvis kommet videre i livet- selvom tiden bestemt ikke læger alle sår. Det kan faktisk lade sig gøre at blive ( næsten ) lykkelig trods alt det der skete dengang

• #14   19. aug 2008 Lea

det gør mig ondt at høre din datter er død... Ved hvor meget min x mor stadig kan ha det... Det må være helt forfærdeligt, hele din verden må være brudt sammen..

• #15   19. aug 2008 Lea >> Du har ret, at tiden ikke læger alle sår, men det lyder godt, at du er kommet videre smiley

Kommentér på:
Puhaa sikke en opringning

Annonce