387 visninger
|
Oprettet:
Træf i Næstved {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Vi holder hundetræf i Næstved i eftermiddag kl 17.00. på dyrskuepladsen, Er der nogle der vil med?
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 954
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.575
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.575
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 954
Og det er også oprettet inde i gruppen som hedder legekammerater på sydsjælland.
Klaphatten. hvor bor du henne?
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 954
http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=1916
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 954
Hmm. Der kommer en masse forskellige.
"muskelhunde", retrever hunde, og mopser og måske en lhasa apso. så det er meget blandet.
Hvilken hund har du?
hvorfor er den ikke oprettet?
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.575
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.575
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 954
Misja.
Nej ikke dem alle.
Jeg bliver nødt til at smutte.
i kan skrive til min på 27 58 50 00
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 954
Træf i Næstved