{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

snøft for en fredag aften {{forumTopicSubject}}

sidder her alene med vuffi og paff så er der dømt mavekramper=(
håber såå meget de går i sig selv, har haft blindtarmsbetændelse 3 gange, hvor det er gået i sig selv igen, så jeg håber det går væk...

MEN AVVVVV!!!

andre som har en bedre aften?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snøft for en fredag aften
  • #1   22. aug 2008 Min er helt fantastisk... ;O)

• #2   22. aug 2008 ja det kan jeg læse=)

• #3   22. aug 2008 Hov... God bedring....

• #4   22. aug 2008 ja godt man har hundene=)

• #5   22. aug 2008 jeg har fået lavet en rodbehandling så min aften er ikke sjov

• #6   22. aug 2008 ditte så kan vi have ondt af hinanden sammen...

• #7   22. aug 2008 Charlotte Ras .
    ja lad os det hun startede på den i mandags men hov hun glemte noget nerve så jeg ikke rigtigt har spist så i dag kunne jeg spise igen på smærtestillende. den første skal jeg have lavet huller og den 16 på min søns 2 års fødselsdag skal jeg have lavet rodbehandlingen færdig

• #8   22. aug 2008 Jeg har en hund der er ved at gå ud af sit gode skind.

Hun fik i en alder af 14 mdr fjernet hendes livmoder onsdag, den var helt forkert i størrelse og alt var galt med den sagde dyrlægen da vi i dag var nød til at ligge penge på hans disk igen.

Hun har fået udslet under maven som bare klør af H... til kan
    jeg se, det er ikke i eller omkring såret men oppe ved ribbenene. Det ligner eksem. Så vi drog afsted.

Hun havde så lige fået en erlergisk reaktion af det, de har renset hende af med efter operationen.

Så nu skal vi smøre hende med creme 2 gange om dagen.

Fint af dyrlægen vi skulle ikke betale for ham, kun for cremen, men den var da også betalt med 135,- kr.

Nå men den stakkel er stadig urolig som havde hun lopper, hun går med lampeskærm, så hun kan ikke slikke i det. Så hun roder rundt med hundetæpper, hundekurve for at klø det eller køle det ned. Hvor er det synd for kan mærke hun er træt, men bare ikke længe hun kan sove af gange inden det klør igen.

God fredag og weekend.

Laila

• #9   22. aug 2008 Har ikke selv haft blindtarmsbetændelse, men kender en der gjorde og hun fik opereres den væk, var det ikek også en mulighed for dig når du bliver ved med at få det?

Jeg er også alene hjemme, både kæresten og roomie er på arbejde

• #10   22. aug 2008 ditte- tak for en tandlæge=(

laila - føj for en omgang, stakkel shundi!!

yilli- jo det er jo en mulighed men den skal være helt gal før de gør det. sidst røg jeg afsted kl 3 om natten til frederikssund helt alene 17 år gammel og var indlagt til om aftenen...=( aldrig har jeg haft så meget hjemve!!

Brian - hvis du får mig til at grine gør det ondt=(

hvis det fortsætter kommer jeg ikk på arbejde kl 07 i morgen...

• #11   22. aug 2008 Charlotte Ras . - sikke noget smiley jeg ved ikke hvor slemt det var ved hende jeg kender,da hun er sådan en kvinde der helst ikke siger av medmindre der er en god grund til det smiley

• #12   22. aug 2008 jeg ved bare at når der er kvalme også så er den lettere gal... og shit jeg har kvalme!
    ved ellers ikk lige hvad det ku være...

• #13   22. aug 2008 hvornår er de man har feber sådan ca?

• #14   22. aug 2008 ja brian men temp mæssigt er det over 37 eller???

• #15   22. aug 2008 hmm øv! min normal temp er ca 35.5-35.6 og nu er den 36.7=( håber kk den går op ad

Kommentér på:
snøft for en fredag aften

Annonce