{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Betty ;/ {{forumTopicSubject}}

Så er Betty kommet hjem fra dyrlæge.
Hun fik taget blodprøve og blev scannet.
Blodprøven var god nok, i forhold til hvordan han havde det da vi kom derind.
Scanningen viste at hun sandsynligt har livmorbetændelse. Og hun har en kræftknude i en af hendes bryster.

I morgen skal hun scannes igen, for at se om der en andet end de 2 ting. Er der ikke det skal hun opereres - altså have fjernet knuden og livmoderen.
Er der flere dårlige ting end dem de fandt i dag, skal hun formentligt aflives ;/
Lige nu sidder jeg kun og tænker på hvad den scanning viser i morgen! Jeg er så bange for at den viser mere dårligt end den gjorde i dag.
Grunden til at de ikke kunne se om der var mere skidt, idag, var at der var noget slim/væske i hende, så de ikke kunne se det 100 % - Så hun fik antibiotika og smertestillende, som skulle tage væsken, så de i morgen kan se om der er flere dårlige ting - end det vi så i dag.

Jeg håber bare IKKE at de finder flere dårlige ting. Jeg har helt ondt i maven over tanken om at blive ringet op og de siger at de fandt mere skidt. Derefter er det vores eget valg om hun skal aflives eller ej..

Men forhelved jeg håber at de ringer og siger at de ikke fandt mere og at hun skal opereres .
Godt nok vil hun være lidt sløj i nogle dage efter operationen, men hvis den operation kan sørge for at hun måske kan leve 1-2 år mere, vil det virkeligt betyde alt for mig.
Hun betyder alt for mig og jeg vil bare ikke miste hende ! ;/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Betty ;/
Kommentér på:
Betty ;/

Annonce