Veterinær sygeplejerske {{forumTopicSubject}}
Jeg er pt igang med at læse til socialrådgiver, men puha hvor er jeg bare kørt træt i det og gider ikke rigtig at læse til det alligevel...
Da jeg afsluttede min HF var mit ønske så indeligt at læse til dyrlæge, men mit gennemsnit var bare ikke til det...
Så jeg kiggede ligt på veterinær sygeplejerske og snakkede med nogle stykker som var igang med uddannelse, de sagde alle at det var dybest set umuligt at få en praktiskplads...
Derfor måtte jeg tage et valg af hvilke uddannelse jeg så kunne tænke mig, og da jeg altis har syntes om det at arbejde med mennesker, var socialrådgiver et af valgene...
Men efter at have været på studiet i 2 år er det bare ikke noget for mig...
Så nu er jeg begyndt at undersøge lidt omkring veterinær sygeplejerske igen, men er nervøs for det med at finde en praktikplads?
Uha ved virkelig ikke hvad jeg lige skal gøre...
Er stadig på socialrådgiver studiet og skal starte i praktik hos en kommune i morgen, men jeg orker det ikke for jeg interessere mig slet ikke for det.
Øv altså!!
Tja bare lige et surt opstød fra mig her sidst på eftermiddagen ;D
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.971
aug 2005
Følger: 67 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 272 Svar: 3.234
Ja det kan godt være det er...
Jep ved godt at skolen er i kolding, har ca 1½ time transport tid derned i bil...
Daisie:
Det var lidt min plan at begynde at søge... Jeg har fri fra mit praktik sted i kommune kl 15, så håbede på at kunne nå nogle dyrlæger inden de lukker...
aug 2005
det er 7,6
jeg kunne måske godt komme ind via kvote 2 da jeg har læst lidt på landbrugsskole og arbejdet et års tid på en grisegård.
Men jeg føler ikke bare at jeg kan rykke hele mit liv op her i jylland for at læse i københavn...
Har jo to hunde og kæreste herovre...
aug 2005
Ja det er det jo lidt
Det er lidt svært synes jeg...
Men tak;o)
Charlotte:
He he skal nok
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 128 Svar: 395
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
aug 2005
Ja se det lyder ikke særlig positivt
Miss Lucy'fer - The Queen of Saba:
Det havde jeg oz tænkt mig, men da jeg næsten lige har skiftet dyrlæge, kender de mig endnu ikke så godt. Men derfor regner jeg da med at gøre det alligevel;o)
*I see it all in my baby *:
Oz lidt min tanke;o)
Hvad laver du så nu??
sep 2005
Du behøver da ikke tage til Kjøwenhavn.
aug 2005
Nej det var hvis jeg skulle læse til dyrlæge at jeg var nødsaget til at skulle til KBH...
Har godt fundet listen over godkendte dyrklinikker, så nu må jeg jo bare igang med at søge...
sep 2005
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
Veterinær sygeplejerske