{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
233 visninger | Oprettet:

Skøre hund ! {{forumTopicSubject}}

Rasmus er så magelig dejlig.
Han kom lige gående her i gangen, mens jeg sidder ved computeren, med sit tæppe i munden...

*dumdidum* så skal det slæbes ud af kurven og om i solen, så nu ligger han der, og soler sig *s*

næsten hver dag når vi kommer hjem, har de slæbt det om til siden hvor solen kommer ind.

Skøre vaner - men dejlige dyr.

Har jeres hunde også sådanne vaner?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skøre hund !
  • #1   9. sep 2008 haha... Hvor cool.... Terkel vælter bare om på gulvet i solen.. Ik noget med tæppe eller noget...

• #2   9. sep 2008 ja, baby gider heller ikke at have tæppet liggende i kurven, hun skal nok selv bestemme hvor hun vil putte, så det ligger gerne på gulvet. Jeg troede så egentlig at vi kunne bruge kurven til legetøj, men nej, det skal altsammen puttes ind i tæppet (hvor så end det ligger). Kurven er KUN interessant hvis katten ligger deri..... så skal den også flyttes med !

• #3   9. sep 2008 Det eneste jeg lige kan komme i tanker om at Chick gør, det er at hun kravler op i sengen.

Altså her har vi den regel, at hun ikke må være i møblerne, da hun jo bliver en stor hund. Men hver nat, når jeg lige er ved at falde i søvn, ja så kravler hun alligevel op og putter (: Når man så beder hende om at gå ned, ja så bliver damen skam mopset, piver og ligger sig ned i fodenden. Når man så tager hånden derned for at løfte hende ned på gulvet, ja så kravler hun over på Morten og ligger sig oven på ham =0)

Kommentér på:
Skøre hund !

Annonce