{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Liselotte B's Begravelse
  • #1   9. sep 2008 hvem er liselotte?

• #2   9. sep 2008 En meget vellidt bruger herinde, en kvinde med stort K og en utrolig hjælpsom bruger, som desværre gik bort i fredags.

• #4   9. sep 2008 gør mig da ondt, hvorfor døde hun? )':

• #7   9. sep 2008 ej hvor synd )':
    min mor døde af kræft

• #8   9. sep 2008 Hun var på vej til træf og faldt om og fik en hjerneblødning og hun vågnede aldrig igen.
    Hendes datter Julie er også herinde, en storslået pige, kender ikke en som hende, hun har bare været så fantastisk under det hele.

• #10   9. sep 2008 det aldrig sjov at miste,

• #11   9. sep 2008 Nu er det ikke fordi det skal betragtes som surt opstød, og ej heller kritik af nogen... Bare en lille tanke.

Jeg synes det er flot at nogen harvalgt at give penge til krans osv.
    Men selve begravelsen -at indbyde hele HG... Er det oget hele familien finder ok? Ikke kun Julie men osse den øvrige familie?
    For mig er en begravelse en privat sag for den nærmeste familie og venner, som rent faktisk kendte den afdøde osv.

Hvis familien er ok med det, skal jeg jo ikke blande mig. Jeg synes bare der er ved at være lidt cirkus over det, og undrer mig over at folk der knapt kendte hende nu deltager i begravelse, og tænker om det nu osse er i hele familiens interesse.

• #12   9. sep 2008 Michelle *strid kælling *

Der er snakket med familien og det er på vejne af Julie, tråden er oprettet.

Liselotte betød meget for mange og derfor skal folk have mulighed for at sige farvel

• #13   9. sep 2008 Julie har skrevet i en anden tråd at hun og familie gerne vil have at dem der vil skal komme og ære hendes mor.

• #14   9. sep 2008 Jeanett -ok... det var osse bare en lille bekymring herfra. Jeg kender ikke Julie, min tanke var bare at når man netp har mistet sin mor kan man jo let lade sig overtale til noget man reelt ikke har lyst til. Og måske at det ikke var hele familien der vidste og var indstillet på dette.
    Men det var de så og så er det jo helt ok:o)

Det er ikke fordi jeg vil skrive noget upassende eller noget, og det gør mig oprigtigt indt for hele familien at de har mistet en af deres kære.

Jeg undrer mig bare over at så mange som ikke kendte Liselotte andet end ganske overfladisk herindefra osse tager til begravelse hos hende.

Det er self noget andet med de der kendte hende godt og måske endda osse har mødt hende til træf og/eller privat...

• #15   9. sep 2008 Husk at skrive i den oprindelige tråd, hvis du skal med smiley

Hvis jeg skal holde øje med samtlige tråde rundt omkring, er det ikke til at holde styr på smiley

Tusind tak

• #16   9. sep 2008 Michelle - du udtrykker præcis mine tanker. Jeg ville aldrig personligt deltage i en begravelse, hvis jeg ikke kendte personen - jeg ville føle det meget forkert og at jeg var et sted, hvor jeg egentlig ikke havde ret til at være. Men at de, som kendte Liselotte deltager, er fuldt forståeligt og rigtig positivt. Og der kan da vist ikke herske tvivl om, at Liselotte var en meget vellidt person og at verden er blevet et dejligt menneske fattigere..

Men jeg undres også - det bliver - undskyld mig - sådan lidt "Diana-agtigt" og det har jeg svært ved at forstå, at familien ønsker... Men gudskelov er vi jo alle forskellige smiley

• #17   9. sep 2008 tror nu også 'kun' det er dem som har kendt liselotte enten privat, eller har mødt hende i div grupper, som tager med.

Jeg kender hende kun gennem tråde og en gruppe, og har aldrig mødt hende, så jeg synes også det virker forkert for mig personligt at deltage.

Men hvis familien ønsker at det skal være sådan, synes jeg det er fint at andre tager med:-)

• #18   9. sep 2008 Faldt bare i en anden tråd over en der skriver "jeg kendte hende ikke ret godt men jeg kommer" (ikke den præcise ordlyd, men nogen i den retning).
    Jeg aner jo ikke hvem kommer og hvor godt de kendte hende.

Men jeg synes folk i stil med den jeg netop skrev, skulle tænke en ekstra gang om de nu osse skal deltage.

Alle de der kendte hende osv, kan jeg self sagten forstå ønsker at deltage og vise deres støtte,

Det er blot tanker herfra, og på ingen måde noget der skal kritisere nogen...

• #19   9. sep 2008 hvad med os som kender julie? julie har støttet mig rigtig meget den sidste tid og hun er sku en dejlig tøs!

• #20   9. sep 2008 Charlotte -ja ok, nu tænkte jg mere sådan gnerelt de der ikke har nogen tilknytning til Liselotte eller hendes familie. At man nu god veninder med Julie kan jeg da osse forstå hun ønsker at have en der, og at man selv ønsker at være der for hende.

Jeg har bare læst et par af de beskeder med "jeg kendte hende ikke rigtigt" o.l. og undrer mig så over at man ønsker at deltage i hendes begravelse.

Igen dt er ikke for at kritisere nogen, for vi er jo alle forskellige. Jeg har bare svært ved at forstå det

• #21   9. sep 2008 det forstår jeg så godt...
    smiley

• #23   10. sep 2008 First -jeg gør mig skam ikke til dommer, og som flere gange skrevet er det ikke fordi jeg hverken vil kritisere folks valg eller andet... Jeg undrer mig bare og har svært ved at forstå det.

Og nu er det ikke blot en men faktisk et par stykker jeg har set skrive sådan (og længere oppe har jeg osse skrevet at jeg godt kan forstå at man ønsker at støtte julie hvis man er veninder med hende)

• #24   11. sep 2008 Må da lige indrømme, at jeg har tænkt og følt lidt som Michelle.
    Men det er selvfølgelig op til folk selv. Jeg kendte hende overhovedet ikke, men synes selvfølgelig det er meget trist.

Kommentér på:
Liselotte B's Begravelse

Annonce