{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Har du set et spøgelse?? {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger:

Har du set et spøgelse?

Hvordan så det ud?

Blev du bange?

Hvad skete der?

Jeg vil lægge ud...

Jeg har set to. Et for mange år siden, og et for nyligt.

Det første var, da jeg ikke var meget mere end fire år. Jeg var lige gået i seng og prøvede at falde i søvn. Jeg kiggede op, fordi jeg kunne mærke "noget" der stod der. Som når man kan mærke at én står bag ved én. To-tre meter fra min seng står en lille pige iført natjole. Hun er ca. på min egen højde og måske lidt ældre. Hun var ikke gennemsigtig som man normalt beskriver spøgelser, men det var dog tydeligt at hun ikke var "solid". Jeg blev megabange og gemte hovedet under dynen, hvor jeg faldt i søvn.

Den anden gang, var sidste år. Det var knap tre dage efter min morfar var død. Jeg lå også denne gang i min seng og var på vej til never-neverland. Jeg kigger op i loftet og ser min morfars ansigt der kigger ned på mig. Jeg vender mig om, men kan ikke sove. Det er som jeg ikke er alene i værelset..meget creepy!

Derudover har jeg oplevet, i samme soveværelse (hos mine forældre) , at min ene hund har stillet sig midt om natten og gloet ind i væggen og er begyndt at gø helt hysterisk af noget jeg ikke har kunne se. Når jeg tænder lyset, er der selvfølgelig INTET.

Det var så mine historier smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har du set et spøgelse??
  • #2   9. sep 2008 Ja da..... Mange gange....

Nogle skræmmende...... Andre fredelige....

Jeg synes det lød som en sød historie at din morfar kom og kiggede til dig.... :o)

De værste oplevelser jeg har haft, var kontakt med poltergeist fænomen.... De kan skræmme mig fra vid og sans.

Nå ja.... så var jeg også ude i et hus for at rense en gang, og de havde et skrigende kvindeligt ånd/spøgelse.... Det var nu heller ikke særligt fedt, for det skrig gik igennem marv og ben.....

• #3   9. sep 2008 jeg har os oplevet en del ånder/spøgelser, men denne "evne" har jeg haft siden jeg ikk var ret gammel. Så den slags er en vane for mig.

Jeg ka mærke hvis der er noget hos mig som ikk burde være der, og jeg bryder mig ikk om kirker, kirkegårde eller meget gamle huse/gårde..
    (ganske simpelt fordi der er noget der som ikk burde være der..)

• #4   9. sep 2008 set mennesker - kun ganske få gange, men mærker dem altid..
    set hunde - flere gange og ganske tydeligt..

• #5   9. sep 2008 Rotterne> KLAMT!

• #6   9. sep 2008 Rotterne....

Ånden i glasset..... puha...... klamt... Bryder mig ikke om den leg, har selv prøvet det og efter det var det helvedet brød løs hvor der også var poltergeist fænomener...

Kommentér på:
Har du set et spøgelse??

Annonce