{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
24.129 visninger | Oprettet:

forbrændt i ganen.. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

I tirsdags ved en 12-tiden sad jeg og spiste frokost på min skole. og jeg brændte mig voldsomt på en kartoffel.
Al huden i ganen faldt af, og jeg kunne slet ikke styre mit savl... smiley
Jeg tænkte at jeg ville give det lidt tid, men det er slet ikke blevet bedre.. tvært imod... hele mit hovede gør ondt, jeg kan hverken spise eller drikke uden at det gør forbandet ondt, og det føles som om min tunge ikke kan være i min mund. det gør ondt bare jeg synker mit savl...

Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, er der noget lægen kan gøre ved det ? ved jo ikke om der er noget galt, men efter som fynbus ikke kører, og min læge ligger 14km fra mig, er det jo lidt besværligt at komme dertil....

men tror i det er nødtvendigt ? havde regnet med at det ville ha været blevet bedre når der var gået et par dage, men det er bare blevet værre... smiley og jeg er mega sulten smiley

mvh. Rikke


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forbrændt i ganen..
Kommentér på:
forbrændt i ganen..

Annonce