{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

HG's Minihval og Majsepigen {{forumTopicSubject}}

Hold da op det er længe siden jeg har været herinde smiley

Vil da lige fortælle kort..

Det går rigtig godt - Maj er blevet MEGET roligere og pt. overvejer vi om hun skal sterriliseres (staves?) da hun hver gang hun har været i løbetid er indbildt gravid - det startede med et par dage til en uges tid - men nu er det altså op til en måned plus og må indrømme at hun er MEGET irriteret i den periode - så vi må gemme hendes legetøj samt Marcus' så hun ikke tager det og vogter over det.

Vi skiftede foder for en kort stund, men skiftede hurtigt tilbage igen da hun begyndte at fælde ekstremt meget. Hun kommer super godt ud af det med Marcus - dog er jeg ikke tryg ved at lade dem være alene så det får de ikk lov til. Men hun er tålmodig med Marcus og de er super glade for hinanden. Marcus elsker hvis han kan få Maj til at følge efter ham *GG*

Med Minihvalen (Marcus) går det rigtig godt smiley Han bliver snart TO år!!! Synes det er vildt at det er så læææænge siden at fæere af jer herinde sad og gættede på hvornår jeg ville føde *GG* Han snakker HELE tiden.. Og kan efterhånden rigtig mange ord og også nogle sætninger pt. er hans længste sætning "Moooaaaarr ud lege nu!"

Hans mest brugte ord må være, tog, bil eller traktor og så er nej også brugt rigtig meget LOL Elsker trods alderen smiley

Bor stadig alene med ham og han ser sårn set ikke rigtig sin far.

Han går i vuggestue og det er han bare SÅ glad for - heldigvis smiley

Nå ja bare en update herfra smiley håber at kunne være mere online fremover smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HG's Minihval og Majsepigen
Kommentér på:
HG's Minihval og Majsepigen

Annonce