{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

Animal rescue 911 i vores hjem {{forumTopicSubject}}

Her til eftermiddag sad vi og hygge med lidt kaffe og kage - svigermor var på besøg.
Den ene af vores undulat - Vigna - så ud som om han kæmpede med et stykke legetøj i deres bur. Jeg siger til Rene, at fuglen da hang fast. Nej, det mente Rene ikke.
Jeg rejser mig for lige at tjekke og jo fuglen sad fast i legetøjet.
Hundene bliver straks lukket ude i gangen bag lukket dør, havedøren lukkes og så må vi i gang med en redningsaktion.
Jeg tager først fat om Vigna, men han bider mig så hårdt at jeg er nød til at slippe. Rene henter så pejsehandsken og tager fat i Vigna.
Vel ude af buret, begynder jeg at løsne hans kløer fra det reb som var bundet om legetøjet. Men da jeg har fået løsnet alle kløer, sidder Vigna stadig fast. Jeg ser så, at rebet er viklet op og Vigna har fået en af snorerne rundt om halsen. Fat i en saks og så forsigtigt klippe snoren af.
Så blev Vigna lige tjekket og kom ind i buret igen. Han satte sig bare ned i bunden og rørte sig ikke de næste 10 min. Han skulle vist lige sunde sig lidt.
Legetøjet blev hængt tilbage i buret, men denne gang uden reb.

Tænkt hvis det var sket mens vi var på arbejde - så kunne vi være kommet hjem til en hængt/kvalt lille undulat.

Vigna har nu fået sundet sig, spist lidt mad og leger glad igen med legetøjet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Animal rescue 911 i vores hjem
Kommentér på:
Animal rescue 911 i vores hjem

Annonce