Jææiiih er så glad ( foder ) Jææiiih er så glad ( foder )
Som nogen ved herinde har jeg haft så mange problemer med at finde et foder Kambei vil spise ..
Og tror vi har været igennem 4 - 5 mærker efterhånden ..
Så i sidste uge bestilte jeg foder prøver fra Olivers ( Adult og deres nye med fisk, til kræsne hunde )
Også skrev jeg en mail til Regal Pet Food om de måske havde nogen foderprøver og ville sende til mig og gav dem min version af min noget så kræsne hund ..
Igår ankom foderet så . endda samtidigt 2 små poser fra olivers og 2 små poser fra Regal Pet food ..
Vi hældte så lidt foder op på 4 tallerkner også kunne han vælge hvad han gad og spise ..
Den fra Olivers ( til kræsne hunde ) ville han slet ikke rører ..
Adult fra Olivers var den første der blev ædt .. han var fuldstændig begejstret for det .
Også den ene af poserne fra regal pet food var han også helt skudt i ..
Men jeg valgte at satse på Olivers da det var hans favorit blandt de 4 ..
Så igår fandt vi en hundepension her på fyn som sælger Olivers heldigvis ikke ret langt fra os og måtte ud og hente foder ved hende da jeg gerne skulle starte med det samme hvis det var for havde ikke ret meget foder tilbage af det ´han var på der .
Han spiste alt op igår . og det var tørt der var intet i hvor imod havde det været et andet foder havde han ikke spist det rent .. i løbet af dagen idag har han fået lidt i sin madskål et par gange og han står helt og tripper når vi går i foderet og spiser sin mad op tørt ..
Hold op hvor er jeg glad og håber det varer ved .. ;o)))
Han vil eeeeendelig spise .. Hvor er det bare deeejligt .. ville lige dele min glæde ..
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.236
Fodre selv med Olivers.. Er rigtig godt tilfreds med det... Dog har Enzo ikke sådan en voldsom reaktion som din
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 143 Svar: 717
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
For når jeg har skiftet har han spist det de første par dage . også har han ikke gidet have det mere .. men han har aldrig haft denne reaktion på noget foder endnu før olivers . så håber det er et tegn på at denne gang er det anderledes ..
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
mar 2007
mar 2007
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.757
Jææiiih er så glad ( foder )