{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  guld tattovering
  • #2   13. sep 2008 HVIS man kan, så tvivler jeg ret meget på den er guldfarvet ret længe... Men det er self en anden sag...

• #3   13. sep 2008 det tror jeg heller ikke, det nørmeste du kan få er vel en gylden gul/orange farve.. men alle tattoo farver er matte, man kan jo ikke få den til at skinne som guld

• #4   13. sep 2008 hmm syntes bare at det burde kune lade sig gøre, for i princippet er blækket jo bare små farve partikler der er blandet op, og det burde man vel også kunne gøre med guld?? men har ikke forstand på det, det kunne bare se flot ud

• #5   13. sep 2008 Hov før stod der "guld er ikke en farve"
    Og det er da ganske rigtig. Lige meget hvilke farver du blander vil du aldrig få Guld.. Derfor tror jeg ikke man kan få det...

• #6   13. sep 2008 men kan man ikke lave det med rigtig guld??

• #7   13. sep 2008 jeg mener godt du kan få den i guldfarve, men tvivler på de er særlige holdbare i farven, sort falmer jo en del, og hvis guld falmer lige så meget tror jeg det bliver næsten usynligt..

Ellers skal det være henna, som jo så går væk, men hvor du så kan få lavet igen

• #8   13. sep 2008 Nynne, ej jeg tror ikke nogen går med til at stikke et tungmetal ind i din hud........

• #9   13. sep 2008 jeg tvivler på man kan gøre guld så flydende som blæk i kold format, så man ville kunne få ægte guld ind..

• #10   13. sep 2008 Har også set en have guld farvet... synes det så super ud, men desværre bare en jeg mødte i byen så fik ikke spurgt hvor længe det havde holdt og sådan...

• #11   13. sep 2008 Dorte - så må jeg enten have været stiv i byen da jeg så en eler så var den tegnet på smiley Ha ha er nu bare overbevist om den var guld...

• #12   13. sep 2008 (¯`'·.¸Channie¸.·'´¯) Princess nu 1 år! - det kan være den du så var en henna smiley

• #13   13. sep 2008 Tanja og Dorte - Tja indrømmer da gerne at jeg havde drukket, så måske det bare var noget fis smiley

• #14   13. sep 2008 I henna kan du sagtens få guldtusser- glimmer og alt hvad hjertet begærer.
    Men tvivler nu også stærkt på en alm tusse kan være guld smiley

• #15   13. sep 2008 Gul. bronze osv er jo i princippet bare en farve med glimmer i...

Og glimmer på hud har jeg svært ved at forestille mig kan holde ret længe, skulle man være istand til at lave det som blæk.

• #17   14. sep 2008 Oki Guld er altså ikke et tungmetal det er et ædelmetal. Det kan sagtens indopereres i kroppen. Vi går jo feks. med øreringe af guld.

men man kan lave bitte små guldpartikler og smide dem ind i huden, man bruger/brugte jo rent faktisk jernxid til sorte og røde tatoveringer før i tiden og det er stadig tilladt. Ligeså bruges jernoxid også i noget cosmetic.

Og kan man lave tattoveringer der indeholder jern, kan man vel også lave dem så de indehoder guld.

http://www.newyorktattoo.com/millennium_colorworks_ink_1334_prd1.htm

Tadaaaa man kan købe guldfarvet guld tatoverings blæk her.

og her

(link fjernet)

O jeg tror de hoder? hmm tror de bliver gul/orange ret hurtige.

• #18   14. sep 2008 http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=6090814&forum=702&road=&search=&sort=ID%20DESC&status=9

Her er en debat om guldtatoveringer, og biiing en der fortæller om et sted i dk, de kan laves.

• #19   14. sep 2008 Så har jeg måske ikke været såå stiv igen... smiley Eller måske jou...

Maria N - orkede ikke lige at læse hele TS igennem efter hvor...

• #20   14. sep 2008 Hej til jer der har spurgt om guld-tattoo.
    - Jeg har en engel på min ene fod og dén har en guld-glorie.
    Det kan sagtens laves! smiley
    Fik min lavet hos "Skin & Color" i Holstebro. De er SINDSSYGT dygtige dér.
    Har 6 og har fået lavet ALLE mine hos dem. De har vundet en masse præmier osv.

Hvis nogen af jer bor der omkring burde i tage hen til dem smiley
    Og man kan komme i et år efter man har fået lavet sin tatoveringer og få den lavet om hvis man er utilfreds smiley

- Mvh.Helena

• #21   14. sep 2008 Maria eller Helena - dejligt at høre... Så føler jeg mig ikek helt dum smiley

• #22   14. sep 2008 Hov dt er altså ikk mig der har den, den indlæg med glorien ersakse fra debatten fra trendsales.

Fandt det frem da channie sagde hun ikke ga læse debaten igennem.

Lisa K, guld er ikke farligt. Det er testet i menneske kroppen i mange mange år. Faktisk i flere tusind, det er jo blevet brugt til tænder siden ja faraoene i egypten. Så det ved man ikke er skadelligt.

• #23   14. sep 2008 lisa K, seriøst guld er ikke skadeligt. Det andre stoffer det er blandet med kan være. Men så kan sort/rød og gul jo også være skadelige.

Men guld i sig selv er altså ikke. Selvfølgelig kan man få nikkelallergi, hvis det er blandet op med nikkel det kan ma jo også af smykker. (dog meget meget sjældent man blander guld med nikkel)

Og med de nye farver der er på markedet kan man faktsk lave flotte hvide tatoveringer nu. Men det er jo ikke alle tatovører der vil bruge pengene på de dyre farver.

Dr er heldigvis sket meget inden for tatovrings faget på det sidste. Desværre er mange ikek fylgt helt med her i dk endnu.

• #24   15. sep 2008 Maria - du kan ikke bilde mig ind at det ikke vil være skadeligt at proppe guld ind i huden.....
    Huden er kroppens største organ. Det er en kæmpe del af hele vores imunforsvar. Det lever og ånder... Og jeg tror næppe det vil kunne ånde hvis der proppes guld ned i porene..... Det vil heller ikke kunne læge ordenligt, da der ikke vil ku komme hvideblodlegmer til stedet.......

Jeg tror ikke på, hvis det overhoved er muligt, at det er på nogen måde sundt!!!

• #25   15. sep 2008 Camilla, jeg tror det er mere skadeligt at spise en vingummibamse end det er at putte guld i huden.

Du får ikke mange stoffr der er renere end guld. Men hvad ved jeg? jeg har kun brugt 5 år på universitetet på at læse kemi og molekylær biologi.......

• #26   15. sep 2008 Maria det er jo ikke selve guldet jeg siger der er farligt... Ellers ville vi jo ikke putte det i tænderne....
    Men at putte det i huden........ Du vil vel heller ikke mene at det er ok at putte guld i lungerne eller i hjertet???? Det er da unaturligt og farligt for organerne da de så ikke kan agere som normalt....

• #27   15. sep 2008 (link fjernet)

Man sprøjter faktisk guld ind i kroppen som medicin også her i danmark.

Lisa, jeg tror faktisk det er pga. prisen. Guldet skal være rent og forarbejdes. En ting e at betale 1000 kr for en lille tattoo men at skull betale måske 10.000 for den samme er nok ret uoverskueligt for mange.

• #28   15. sep 2008 (link fjernet)

Det bruges også på hunde *SS*

• #29   15. sep 2008 i dit første link står der "Natriumaurothiomalat hæmmer en række forskellige celler" hæmmer celler........ Det er jo netop min pointe... det er jo ikke smart at hæmme hud cellerne i at ånde og leve.......

• #30   15. sep 2008 Camilla, der står jo så også i linien lige bagfter at det hæmmer sygdomme, dvs. den hæmmer syge celler og forsvarssignaler.

Man er ligesom nødtil at læse hele artiklen og ikke bare tage en enkelt linie ud af kontest.

Lisa K, aner ikke hvad prisen er, men hvis det er rigtigt guld der skal ligges ind i huden og ikke bare guld farve så tror jeg faktisk prisen kan være der oppe af.

Og som du selv skriver, at hvis det er guld malingen så falmer den, det tror jeg du har helt ret i men. Men er det rene guld partikler der smides i huden så tro jeg det kunne holde sig flot.

• #31   15. sep 2008 Maria, ja det er da fordi de kun sprøjter det ind i syge mennesker. Guld hæmmer jo ikke kun syge celler, hvis det er det du tror???????

Og ja der står det bruges til at hæmme sygdomme... Ikke det bruges til at pynte på kroppe.........

• #32   15. sep 2008 hele sætningen lyder jo netop : " Natriumaurothiomalat hæmmer en række forskellige celler og signalstoffer i kroppens forsvarssystem, immunsystemet."

Altså hæmmer celler i imunforsvaret...... Det er da en skidt ting.... Især i huden......

• #33   15. sep 2008 Camilla, har du læst den del med bivirkningerne. Kan du ikke være sød at finde det sted, hvor der står det hæmmer raske celler og at imunforsvaret bliver nedsat af det.

Eller bare en artikel eller beskrivelse af guldsfarlige egenskaber.

Du kan da vel ikke tro at man ville overveje at bruge det i tænder eller i medicin, hvis det havde en skadelig virkning? Feks, i tænderne tror du ikke man ville bruge plastic eller sølv istedet for guld, hvis det var så farligt?

Du kan ikke mene at det er mindre skadeligt at sætte det i tænderne end i i huden som rent faktisk fornyer sig selv hele tiden, hvilket man jo ikke kan sige om tænderne.

Eller at der var advarsler mod piercig smykker i guld eller i det hele taget guldsmykker?

Der skal jo ikke være nogen tvivl om at guld vil være sundere at putte i huden en sort tattoveringsfarve.

Du er altså nød til at komme med nogle bedre argumenter eller henvisninger til artikler.

Det er ikke nødvendigvis en skidt ting at cellerne bliver hæmmet, sund kost hæmmer jo feks. de celler der kan give prostatakræft eller statin-præparater, der sænker kolesteroltallet netop ved at hæmme cellernes kolesteroldannelse.

Fakta er at man gerne vil hæmme cellerne i huden med at dele sig, for hvis de deler sig for hurtigt så får man jo ret skkert diagnose hudkræft.

• #34   15. sep 2008 Ej for helvede.. er du seriøst???
    læser du intet af det jeg skriver??

Prøv så lige at trække vejret og læs følgende igen.......

Guldet i sig selv er ikke farligt.. Jeg tror ikke det udsender noget farligt. Ellers ville vi jo netop ikke bruge det i tænderne.......

MEN hvis man putter guld ind i hud, i levende celler, så dækker det jo for huden under fx... Huden er opdelt i 3 lag..... Hvordan skal de nederste lag så få luft og ernæring, og kommer af med affaldsstoffer? Det kan de jo ikke når der er guld over. Det vil sige de vil dø....

Og hvis du læser din egen artikel så står det i aller første linje, som jeg allerede har citeret fra 2 gange... der står at det hæmmer celler i imunforsvaret..... Der står jo ikke det kun hæmmer dårlige...
    Lidt som med kemo. Det bruges kun på syge folk. det hæmmer forskellige celler OGSÅ de raske.. Kemo fjerner jo ikke kun kræft cellerne.....

Af en der praler med sin fine uddannelse, ved du tydeligvis ikke mget om kroppen og cellerne.....

Og du har sådan set ikke nøde at svare mig mere.....
    Jeg kommer blot med et sidste citat:

"Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!"

• #35   15. sep 2008 "Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!" Ja du har helt ret tror aldrig jeg har kæmpet så meget før.

Camilla, duer klar over vi mennesker ikke kan trække vejret gennem huden ikke? Det er kun edderkopperne der kan det.

Du ved også at huden ikke får næring udefra men indefra ikk?

Du ved også at hunden ikke smider affaldsstofferne, de kommer ud af kroppen igennem talk kirtlerne i form af sved eller urin og afføring.

Prøv at kigge på dine fingre, helt bestemt huden under dine negle. Er den helt dødellr hvad? for der komer godt nok ikke noget ud gennem neglene af de ting du snakker om.
    Endnu nu bedre, hvad med olk der får silicone implatater. Dør deres hud også omkring det?
    Prøv at se, hvad der sker, hvis du skærer dig, du bløder. Næring/ilt osv transporteres i blodårerne.

Af en der åbenlyst ikke har nogen viden indefor feltet, så jeg indrømme at jeg aldrig har hørt så meget lommevidenskab før. Eller oplevet en person der er så dprlig til t argumentere for noget som helst.

Men tilbage til det indlæg jeg skrev før 14,57 første 2 linier. Kan du give et svar eller hvad? Som rent faktisk har noget videnskabelig basis?

Kommentér på:
guld tattovering

Annonce