771 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Galdesten, fyret. Galdesten, fyret.

jeg meldte mig syg igår pga. jeg havde galdestens anfald igen igen, tog så på arbejde idag fordi jeg troede det var væk (det kommer i ture) men mens jeg arbejder får jeg de værste smerter og har det bare så dårligt, men gør mit arbejde færdig og venter på inspektøren kommer, da hun kommer fortæller jeg hende at jeg stadig bare har det mega dårligt men bageren er færdig (gjorde rent i en bager)
så spørger mig så om jeg så ik kommer inat eller hvad, og jeg siger at hvis jeg har det sådan her, så kan jeg godt nok ikke... (jer der har haft galdesten ved hvor forfærdelig smerterne er)
Så siger hun at jamen så vil hun gerne ha mit cpr nummer og konto nummer og så slutter vi her... HVAD..HUN FYRE MIG FORDI JEG HAR EN SYGDOM som jeg ikke selv ved hva skyldes, det er noget jeg spiser som udgør det og jeg har været indlagt med det....
føj tænker jeg bare hvordan kan hun være så hjerte løs...
da jeg blev ansat sprang jeg til med det samme trods jeg havde et andet arbejde og arbejde dobbelt for hende fordi hun ikke kunne finde nogen til at tage det, og har arbejdet weekend for hende fordi hun ik havde fundet en til at tage det der og hun ikke selv kunne, og så fyre hun mig fordi jeg er har en sygdom...
hva mener i???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Galdesten, fyret.
Kommentér på:
Galdesten, fyret.

Annonce