469 visninger
|
Oprettet:
Så er der gået et helt år. {{forumTopicSubject}}
siden vi måtte sige farvel til vores Nemo dreng.
Jeg savner ham stadig helt vildt meget og synes godt nok at det er en hård dag.
Nogen gange føles det som om at det er meget længere tid siden, andre gange føles det som var det i går.
Men det har godt nok været et hårdt år, vi var jo vant til at han var med allesteder. Uanset hvad hvor vi er taget hen har det i starten været med en klump i halsen, for han manglede jo.
Men jeg ved jo at det var det bedste jeg kunne gøre for ham, men det gør det jo ikke nemmere.
Knus Yvette
jan 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 83 Svar: 1.405
Men er det at vi savner dem så meget ikke bare en hyldest til de fantastiske hunde de var
nov 2004
Følger: 28 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 120 Svar: 1.404
Men skal ud og spise med en veninde i aften, hende har jeg ikke set i flere år, så det glæder jeg mig til.
nov 2004
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.286
selvom det er 4 år siden at vi mistede 3 hunde inden for eet år, kan jeg stadig græde over dem når jeg tænker på dem eller ser billeder....
de var unge og ramt af kræft.......det er hårdt.
men mine gamle hunde på henholdsvis 16 og 13 år, ja de døde af alderdom og de har levet et langt og godt liv, ikke at det ikke gør ondt, men det er på en anden måde, man oplever de bliver gamle og mæt af dage.......
trøstekrammer til dig.....
nov 2004
Selv om Nemo blev 10 år, synes jeg faktisk at det er sværere, fordi at man netop har levet sammen i så mange år. Man er en del af hinanden, kender hinanden så godt... Ja ej altså jeg græder bare sådan i dag.
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.286
Vores hjerter er store og din hund vil altid været på en bestemt plads i dit hjerte.........
jeg har mange hunde i mit hjerte, de har vær deres plads......
men enig med dig, det er squ hårdt og gør ondt.
nov 2004
skønheder med hjerne. Hvor har du bare ret, man ville jo heller ikke have undværet de 10 år med ham.
Ved det jo også godt, er selv den som siger at køber man et kæledyr så køber man også en sorg. Men ville jo ikke undvære dem.
Nemo ligger ude i skoven og jeg vil gøre mig klar så jeg kan nå der ud i dag.
Så er der gået et helt år.