{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Så er der gået et helt år. {{forumTopicSubject}}

siden vi måtte sige farvel til vores Nemo dreng.

Jeg savner ham stadig helt vildt meget og synes godt nok at det er en hård dag.

Nogen gange føles det som om at det er meget længere tid siden, andre gange føles det som var det i går.

Men det har godt nok været et hårdt år, vi var jo vant til at han var med allesteder. Uanset hvad hvor vi er taget hen har det i starten været med en klump i halsen, for han manglede jo.

Men jeg ved jo at det var det bedste jeg kunne gøre for ham, men det gør det jo ikke nemmere.

Knus Yvette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er der gået et helt år.
  • #1   22. sep 2008 Til februar er det 2 år siden min Loke blev aflivet. . jeg savner ham stadig hver dag! Så kan desværre ikke love dig det bliver bedre.

Men er det at vi savner dem så meget ikke bare en hyldest til de fantastiske hunde de var smiley

• #2   22. sep 2008 jannie M, jo det har du jo helt ret i. Det ville jo også være frygteligt hvis vi slet ikke savnede dem, Men synes ski at denne dag er hård.

Men skal ud og spise med en veninde i aften, hende har jeg ikke set i flere år, så det glæder jeg mig til.

• #3   22. sep 2008 DG, py ha ja og han stod mig virkelig nær. Han var så speciel og den kontakt vi havde sammen var bare helt fantastisk.

• #4   22. sep 2008 det er altid svært at miste en kær ven og det gør så ONDT i laaaaaaaaang tid.......

selvom det er 4 år siden at vi mistede 3 hunde inden for eet år, kan jeg stadig græde over dem når jeg tænker på dem eller ser billeder....
    de var unge og ramt af kræft.......det er hårdt.
    men mine gamle hunde på henholdsvis 16 og 13 år, ja de døde af alderdom og de har levet et langt og godt liv, ikke at det ikke gør ondt, men det er på en anden måde, man oplever de bliver gamle og mæt af dage.......

trøstekrammer til dig.....

• #5   22. sep 2008 Tusind tak skal i have.

Selv om Nemo blev 10 år, synes jeg faktisk at det er sværere, fordi at man netop har levet sammen i så mange år. Man er en del af hinanden, kender hinanden så godt... Ja ej altså jeg græder bare sådan i dag.

• #6   22. sep 2008 Yvette...... du skal tænke på, at for at kunne savne og græde, har der været 10 uforglemmelige år forud, for der hvor du er nu........Man har kun haft et lykkeligt liv med sin hund, når man savner dens nærvær.....hvis det ikke havde være lykkeligt, ja så var der ikke noget at savne.

Vores hjerter er store og din hund vil altid været på en bestemt plads i dit hjerte.........

jeg har mange hunde i mit hjerte, de har vær deres plads......

men enig med dig, det er squ hårdt og gør ondt.

• #7   22. sep 2008 DG, Det gør mig ondt med din bror, det må have været forfærdeligt.

skønheder med hjerne. Hvor har du bare ret, man ville jo heller ikke have undværet de 10 år med ham.

Ved det jo også godt, er selv den som siger at køber man et kæledyr så køber man også en sorg. Men ville jo ikke undvære dem.

Nemo ligger ude i skoven og jeg vil gøre mig klar så jeg kan nå der ud i dag.

Kommentér på:
Så er der gået et helt år.

Annonce