{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hold i nakken...
  • #1   30. sep 2008 Det er vigtigt at holde nakken varm, så smør med noget muskelvarmer, (de har noget i matas med kamfer i der er effektivt), og ha halstørklæde på så nakken er varm, og gerne en højhalset bluse..

• #3   30. sep 2008 Eva: Okay mange tak.. Det vil jeg gå ned og købe senere så

• #4   30. sep 2008 Tippet om at holde nakken varm er rigtig godt - og endnu vigtigere, at holde den fri for vind og træk.
    Sørg for at du ikke sidder i træk helt generelt, og pak dig godt ind i nakkeområdet, når du er ude.

Du kan enten massere dig selv eller få en anden til at massere dig i de to fordybninger, der sidder i kraniekanten lige over halsen.
    Og så i hele nakke-skulderområdet generelt.

Det er forbudt at fryse ;o)

• #5   30. sep 2008 Ch: Sad i 1 time igår i massage stol så skulderne har fået.. Den ku bare ik i nakken =(
    Og det er kun i højreside at den sidder og gør ondt når jeg vil bevæge min nakke

• #6   30. sep 2008 Smertestillende er også nødvendigt, for ellers risikerer man at trække det i langdrag, fordi man går og spænder for at "passe på sit dårlige sted".
    Men hvis man er nogenlunde smertedækket, slapper man af i musklerne hvilket er med til at komme ovenpå hurtigere.

Og så ellers varme til musklerne;o) ;o)
    IKKE noget med at massere for voldsomt. Og alt det der pjat med at "det skal gøre ondt for at det gør godt"....det holder ikk en meter.
    Det eneste man får ud af det er at mudklerne trækker sig endnu mere sammen for at passe endnu mere på nakken.
    Så fingrene væk;o)

• #7   30. sep 2008 Det er klart, at man ikke skal massere på en måde, der får en til at spænde mere op.

Og smertestillende til natten synes jeg giver rigtig god mening - det er om natten, man har bedst mulighed for at give musklerne ro, men det får de kun, hvis man er smertedækket.

Hold i nakken synes jeg ikke er særlig taknemmeligt at gøre noget ved selv. Som akupunktør ville jeg ikke vælge massage at give, men derimod finde ud af præcis hvor det kom fra, og behandle det både ved at sætte nåle i spændt muskulatur og sætte nåle svarende til en diagnose stillet som kineserne gør ;o)

Kommentér på:
Hold i nakken...

Annonce