7. sep 2007 Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
Er der nogle krav for udd. læge ? {{forumTopicSubject}}
Er der overhovedet krav for dem der blir uddannede læger ? Eller kan gud og hvermand bare blive det ?
De sidste tre Fu****** år har min kæreste døjet med en meget meget belastende "lidelse" ... Han har været på fast rutefart mellem sin egen læge og hudlæger .... Han har været på flere slags medicin og er faktisk en omvandrende forsøgskanin efterhånden ... Ingen af lægerne ved hvad der er galt, men gætte det kan de og så behandler de efter det ... Det minder lidt om et afsnit af dr House ...
Det sidste år har hans egen læge samt hudlæge været fuldstændig overbevist om det var nældefeber som følge af allergisk reaktion .... MEN MEN MEN ... Idag var kæresten så ved en ny hudlæge ... Og det var da overhovedet intet der havde med nældefeber OVERHOVEDET at gøre, det som han fejlede ...
GRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!
Nu skal min dimsedut så trappe ned fra prednisolon over de næste 14 dage ... Derefter skal han ind og have taget en ny allergi test, samt han skal have nogle strimler på ryggen i tre dage ... På fjerdedagen skal han så ind og have tjekket resultatet af de strimler ...
Men daaaamn .... Jeg ku sparke de skide læger over skinnebenet !! Hudlægen han var hos idag sagde, at man skulle sku tro de andre læger havde stillet diagnosen om nældefeber over tlf, for de har tydeligvis ikke haft styr på hvad de snakkede om !!
Derudover er jeg mega mega chokket over de vagtlæger vi har i landet mand ... Min svigerinde har en datter som der er noget galt med ... Hun spiser ikke rigtig og er for lille osv osv .. De har været indlagt to gange indenfor den sidste måned ... Dælme om så ikke den lille pige (2 år) blir syg til aften med meget høj feber .... OG vagtlægen ville ikke se dem ... Overhovedet ....
Der skulle seriøst snart skiftes nogle læger ud i det danske land ...
mar 2007
Følger: 51 Følgere: 75 Emner: 250 Svar: 10.630
Øv en oplevelse din kæreste har haft.... Kender det selv...
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
sep 2007
Han har før gået hos en kvindelig hudlæge ved hudklinikken i horsens ... nu er han så kommet ind til en mand der ... Kan ikke huske hans navn ... Men det er vidst en af dem som ejer klinikken og var med til at starte den op...
sep 2007
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Dejligt at høre!
Så håber jeg sørme, at der nu kommer lidt skred i tingene!
sep 2007
Er der nogle krav for udd. læge ?