{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Diciplinærsager {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er der folk der har så svært ved at acceptere de har fået en dom på nakken af DKK?
Jeg har endnu ikke oplevet en eneste der er blevet "uskyldig" dømt.

Bør der ikke sættes langt hårdere ind overfor de der ikke kan efterleve etiske regler og almene stambogsføringsregler? Laver "ups" kuld før de starter op med DKK bogen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diciplinærsager
  • #1   5. okt 2008 Snakkes der om en specifik sag her ???

• #2   5. okt 2008 Karin

Er det ikke lidt som i fængslerne ?

De er jo osse fyldt med uskyldige ;O)

• #3   5. okt 2008 er du her i tråden for at dele tudekiks ud banditte?...i er jo også "uskyldigt" dømt...suk*..............

Karin*
    jeg synes ikke der bør sættes hårdere ind fra Dkk's side...at man laver blandingsavl og ups kuld før man får øjnene op for stambogsavl-der synes jeg det er fair nok at dkk lader dem komme ind i klubben af lige vel, men at dkk sku stramme op..hvor sku de gøre det?
    (jow..lige pt synes jeg der er ALT for meget der bliver overført fra andre klubber!).............de som kvajer sig og ikke kan bevise det modsatte-de får en reprimande eller en regulær diciplinærsag-og dét er fair nok....har man papirene og sine sager i orden så er det jo ikke svært at modbevise en påstand fra dkk! ! og det behøver man ikke være altvidende for at ku se.........

• #4   5. okt 2008 Er enig med Brak´s her

• #5   5. okt 2008 Gundogs - præcis

• #6   5. okt 2008 enig.....
    Dog mener jeg også der burde være strammere regler!

• #7   5. okt 2008 Kim*

du har fået en diciplinærsag.......ta' det som en mand og lad være med at hælde vand ud af ørene på HG og i markedet...
    hvis du føler dig forkert behandlet, så bør du tage tyren ved hornene og rense dit navn...før det er sket så tror jeg ik du får alverdens medynk..........har skrevet det før i tråden..jeg tror ik på at Dkk har handlet ukorrekt, og hvis det sku være tilfældet jamen så kan det da ik være svært for dig at bevise hvem der har ret og hvem der ik har!

• #8   5. okt 2008 *BanDitte og Kimse

Dette spørgsmål var ikke rettet til eller imod dig.
    Så du kan vælge at svare relevant på spørgsmålene eller hoppe uden om tråden - din(e) personlig vendetta er jeg ikke interesseret i.

C.E. - klart.... også derfor Lundin lige har tilført lidt indhold i tilværelse ikke? :o))

Braks

Det har du så ret i... man har jo lov at blive klogere.

Gundogs

Det er jo det.... så hvori ligger "uskyldigheden"?

• #9   5. okt 2008 Okææææj - så er det DER skoen trykkede Kim.
    Jamen det kunne du jo bare have skrevet.

• #10   5. okt 2008 altså.......

føler nogen sig truffet her, mons tro......G......

Her er ikke tale om en spefick sag (men sager)
    ro på nu!

• #11   5. okt 2008 kæmpe?......hvor stor en bevisbyrde regner du med der lige skal til i dén sag?? medmindre du altså ikke har papirene i orden, for så kan det jo godt være svært at finde frem til dem............nej..kom frisk igen du......jeg ser slet ik det store problem som du blæser det op til at være............................-og det samme gælder i alle dkk's andre diciplinærsager som man har kunne læse igennem årene i medlemsbladet.........reglerne og lovene er skam skrevet pænt ned og de er ikke svære at finde frem til.....så hvad er problemet i at følge dem?

og egentlig ser jeg slet heller ik dit problem Kim...du er utilfreds med Dkk....men det står dig da frit for at vælge en anden organisation eller at avle uden stamtavler?....hvorfor så blive ved med at vade i den gamle traver......vi har efterhånden alle hørt og læst om jeres "ihh og åhh" så dårlige behandling af Dkk gennem utallige klageindlæg og annoncer her på HG...så kom dog videre og lad være med at give andre folk skylden for jeres egen "ulykke".......

• #12   5. okt 2008 Sjovt det du skriver Braks. Enkelt personer kan kun se en klub som deres personlig fjende, fordi det ikke er gået præcist som man ønsker det. Ellers er holdningen generelt noget, der har en langt større flade så som reglementer - dommere - priser - prøver osv der er utilfredshed om.
    Og sådan skal det jo være i en så stor sammenslutning som DKK med repræsentanter af alle afskygninger og holdninger.
    En ting er alle disse mennesker dog så enige om - og det er alt reglerne skal overholdes og ændringer sker via klubben eller generalforsamling

• #13   5. okt 2008 Karin*

jeg forstår det ganske simpelt ikke?? hvorfor melde sig ind i en klub hvor man ikke er tilfreds med regler og love?........det gir jo ingen mening at være en del af et fællesskab som man ikke vil være en del af....jeg siger ikke at det er dét som sker i alle diciplinærsager, men jeg kan nu godt undre mig over det i de sager hvor kennelindehaver eller opdrætter udemærket er klar over at de overtræder lovene, og alligevel bevidst vælger at fortsætte...........jamen så er det da klart at det vil falde dkk for øren efter som man er en del af et fællesskab som åbenbart har højere moral og standart end en selv.......og så er det jeg tænker: hvorfor så være i dkk? det er dog den klub der har de strengeste regler for stambogsføring og medlemsskab.

• #14   6. okt 2008 Tja.... og der er vi da en hel del der mener kravene er for få endda :o)

• #15   6. okt 2008 med den tid man bruger på muderkast - ville man mene man kunne bruge anderledes

Og som jeg skrev i din egen tråd Banditte - så virker det useriøst på mig at man i den grad bruger tid og energi på at svine til - fremfor at hæve sig over dem man mener har handlet forkert - og tage tyren ved hornene.

jeg må tilslutte mig Karin og Brak´s her

• #16   6. okt 2008 jeg har både racehunde,,familieliv,div hobbier osv osv i mit yderst spændende liv...og jeg har fandeme også min stolthed! og hvis jeg fik tvunget en uretmæssig dom ned over hovedet, så ka du tro jeg ville forsvare mig-uanset tid...........så nej...jeres undskyldning med "vi har ik tid,vil hellere lufte hundene" den blir ik rigtig købt her........og det gjorde den jo heller ik i tråden i slettede ditte/kim..måske derfor den er væk nu?

tingene kan sættes enkelt op..derfor lyder det enkelt.....ved ik om du bilder dig selv ind at det sku være både svært og tidskrævende at protestere eller anke over for dkk.....med papirene i orden er det bare at bede om et møde eller sende alle sagsakter til det rette udvalg...hvor ligger tidsrøveren begravet dér?

• #17   6. okt 2008 Banditte...........Hvor er jeres egen tråd blevet af?

• #18   6. okt 2008 Har sgu seriøst lidt ondt af ynkelige personer der i den grad ikke kan se ud over sin egen lille næsetip

• #19   6. okt 2008 hmm...
    men tiden til at lave den ene annonce efter den anden er der da...tiden er der da åbenbart også til at svine både dkk og andre brugere til... ja jeg tænker bare mit..

(og NEEEEEEEEEEJ jeg er ikke med i dkk og har ikke kun racehunde så bare drop det, okay)

• #20   6. okt 2008 Hold da op........er der "fest" her eller hvad ?
    Jeg skal ikke gøre mig klog på hverken det ene eller andet, da jeg ikke aner en rygende fis om de forskellige stamtavleklubber.

Men jeg har da en holdning til, at man sælger en hund med meget tvivlsomt sind og begræder, at den ikke må indgå i avlen mere, da den er så "sund".......sundheden måles ikke kun på det fysiske, men så sandelig også på det psykiske og jeg tror det er der geden ligger begravet m.h.t det manglende salg.

Bare mit bud...hej hej :o)

• #21   6. okt 2008 Jeg aner ikke hvad din specifikke sag omhandler *BanDitte og Kimse - jeg skriver generelt.
    At netop du/I føler jer trådt over tæerne - ja det er da selvlysende.
    Men indsigt i hvad der er sket kan jeg ikke få øje på nogen steder?

• #22   6. okt 2008 Jeg mener - I kommer ind her i tråden og opfører en furie og syre uden at give en begrundelse?

• #23   8. okt 2008 BanDitte & Kim - I stedet for at kalde folk alt muligt mærkeligt, hvorfor fortæller du, Kim, så ikke din version af den diciplinærsag ? Så vi får facts på bordet istedet for.
    Prøv at vende øjnene lidt mod Jer selv, og jeres ordvalg i jeres annoncer, måske det hænger sammen med at I endnu ikke har fået solgt Loli og hvordan andre brugere på HG opfatter jer.

Kommentér på:
Diciplinærsager

Annonce