884 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Pisse lorte MØGUNGER! Pisse lorte MØGUNGER!

Jeg sad hjemme hos en veninde og hygge lidt, da hendes 8 årig søn kommer hjem far skole. Han siger grådkvalt at der ligger en lille kat ude foran skolen med en masse blod på som ligner deres store killing.

Min veninde og hendes mand hopper med det samme i overtøjet for at løbe op til skolen for at se om der er deres lille mis. Heldigvis kommer deres hjem da de åbner døren.

Lettelsen er stor, men den stakels dreng kigger på os og siger stadig hulkende at der var nogle der havde puttet en smøg i munden på den døde kat!

Min veninde og jeg går op til skolen for at få fjernet katten, vi synes ikke at det var fair at der var flere børn der skulle se det stakkels dyr :O(

Og rigtigt nok så var der fandeme nogle lorte mødunger der have puttet en smøg i munden af katten! Det viser sig så at det er min venindes anden kat som løb væk hjemme fra for 3 måneder siden, så vi puttede den i en pose så den kunne komme med hjem og blive begravet..

Inden vi gik hjem var vi lige forbi skoleinspektørens kontor for at fortælle hende om hvad der var sket, og at vi bestemt ikke synes at det er okay at man behandler døde dyr på den måde, og om hun ikke godt ville snakke med de store klasser om det...

Men for helved hvor er jeg gal og dybt forarget over at folk kan finde på at behandle døde dyr på den måde! Og hvor har jeg da ondt af de børn, især min venindes, som har set den lille mis ligge der indsmurt i blod og med en smøg i munden...

FØJ siger jeg bare!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pisse lorte MØGUNGER!
  • #1   7. okt 2008 Nu var katten jo død...
    - og børn er børn..
    Jeg går fuldt ud ind for at børn skal respektere dyr, og det skal sørme også herhjemme..
    Men at putte en cigaret i munden af en allerede død kat er i mine øjne ikke så slemme drengestreger at ligefrem møgunger skal på tale..
    Her i synderen i mine øjne bilisten der bare lod katten ligge efter at havde ramt den.

• #2   7. okt 2008 Nu er jeg både kold og kynisk, men jeg trak da kort på smilebåndet da jeg læste at den lå med en smøg i munden.....ved godt det ikke er morsomt, men .....tja...sorry.

Men når det er sagt så er jeg ganske enig med jeniki......den der skal sættes MØJ foran er personen der kørte det stakkels dyr ned........det er sku manglende respekt, at efterlade dyret sådan....man har da pligt til at fjerne den...........og så havde den med smøgen været undgået

• #4   7. okt 2008 Hvis det var min mis der lå der.. havde jeg seriøst gået direkte ind i klasserne og givet alle sammen der havde været med ti ldet verdens største røv fuld.. smiley

• #5   7. okt 2008 DoberDamen - jamen vold vil da helt sikkert også løse det problem !!!!

• #7   7. okt 2008 Der er ikke én ud over Susie og undertegnede der finder det forkasteligt at en har ramt en kat, som er død af det, foran en skole - højst sandsynlig på en stille vej ... og bare kørt uden i det mindste at fjerne katten?
    Men at nogle unger finder på at ligge en smøg i munden på nu afdøde Mis ... uha da da da da .... ja beklager, men kan slet ikke følge jer her :o)

• #8   7. okt 2008 føj for nogle ubetæksomme unger, det var ikke for meget , at du satte et lille stykke i lokalavisen, ,og appelerede til forældrene om hvad du havde set,og at de tog en snak med deres børn , eller hvad man nu kan skrive om det.

• #9   7. okt 2008 Hvorhenne har jeg dog givet udtryk for at i ikke har ret til jeres mening?
    - ville måske blive rimlig trivielt herinde hvis vi alle havde samme mening.

Men så lad mig vende det på en anden måde, fandt jeg min ihjelkørte kat med en smøg i munden, så ville min harme ikke vende med de unger der havde puttet den smug i munden af katten, men 100% mod billisten, men sådan er vi heldigvis så forskellige.

Og jeg siger "uha da da da da" andre siger noget andet .. :o)

• #10   7. okt 2008 Jeg synes absolut ikke at det er " sjovt" at proppe en smøg i munden på en død kat - synes at det er OK hvis der er nogle pædagoger eller forældre som fortæller de "vildfarne" børn/unge det.

• #11   7. okt 2008 Jeg er enig Dorte, ville også tale med store bogstaver hvis mine drenge fortalte de havde gjort det, om de kunne finde på det skal jeg ikke kunne sige, gruppepres kan gøre meget ved børn..

Men det der tændte mig her var overskriften i første omgang ;o)

• #12   7. okt 2008 kan slet ikke komme over nogen kan køre et dyr over også bare efterlade det!

smøgen er jeg ikke så harm over, men gu er det da noget svinderi fra børnenes side (men børn er jo børn)
    og de bliver forhåbenligt klogere.....

• #13   7. okt 2008 Enig med Jeniki.........

Og farer ind og laste ungerne?

Last de folk der lader deres katte rende løse og udsætte stakkels bilister for den grumme oplevelse at køre dem ned samt alle der skal se den døde kat ligge der!

• #14   8. okt 2008 nu er katte jo ikke sådan at bure inde, det er deres natur,og så kan det jo ske at man får kørt sin kat over, det kan så være hvad det er,det er den risiko man har løber når man har katte, det er jo ikke bilisten skyld,men sker det må man bringe dyret til dyrlægen eller ringe til falck man lader det ikke bare ligge ,alle bør have lidt ansvarlighed over for dyr.

• #15   8. okt 2008 Evi.....Så pyt med oplevelsen billisten har med at køre et dyr ihjel?
    Eller den fare der er hvis man i reaktion prøver at undvige?
    Dem der ser det stakkels dyr blive kørt ihjel?

Jeg er ligeglad med katteejeren er på det rene med hvad der kan ske deres katte.

Men jeg er IKKE ligeglad med om JEG kører en ihjel, evt. får smadret bilen og måske ender som invalid.

Kommentér på:
Pisse lorte MØGUNGER!

Annonce