26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.798
Pisse lorte MØGUNGER! Pisse lorte MØGUNGER!
Jeg sad hjemme hos en veninde og hygge lidt, da hendes 8 årig søn kommer hjem far skole. Han siger grådkvalt at der ligger en lille kat ude foran skolen med en masse blod på som ligner deres store killing.
Min veninde og hendes mand hopper med det samme i overtøjet for at løbe op til skolen for at se om der er deres lille mis. Heldigvis kommer deres hjem da de åbner døren.
Lettelsen er stor, men den stakels dreng kigger på os og siger stadig hulkende at der var nogle der havde puttet en smøg i munden på den døde kat!
Min veninde og jeg går op til skolen for at få fjernet katten, vi synes ikke at det var fair at der var flere børn der skulle se det stakkels dyr :O(
Og rigtigt nok så var der fandeme nogle lorte mødunger der have puttet en smøg i munden af katten! Det viser sig så at det er min venindes anden kat som løb væk hjemme fra for 3 måneder siden, så vi puttede den i en pose så den kunne komme med hjem og blive begravet..
Inden vi gik hjem var vi lige forbi skoleinspektørens kontor for at fortælle hende om hvad der var sket, og at vi bestemt ikke synes at det er okay at man behandler døde dyr på den måde, og om hun ikke godt ville snakke med de store klasser om det...
Men for helved hvor er jeg gal og dybt forarget over at folk kan finde på at behandle døde dyr på den måde! Og hvor har jeg da ondt af de børn, især min venindes, som har set den lille mis ligge der indsmurt i blod og med en smøg i munden...
FØJ siger jeg bare!
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.595
- og børn er børn..
Jeg går fuldt ud ind for at børn skal respektere dyr, og det skal sørme også herhjemme..
Men at putte en cigaret i munden af en allerede død kat er i mine øjne ikke så slemme drengestreger at ligefrem møgunger skal på tale..
Her i synderen i mine øjne bilisten der bare lod katten ligge efter at havde ramt den.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.303
Men når det er sagt så er jeg ganske enig med jeniki......den der skal sættes MØJ foran er personen der kørte det stakkels dyr ned........det er sku manglende respekt, at efterlade dyret sådan....man har da pligt til at fjerne den...........og så havde den med smøgen været undgået
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 131 Svar: 248
nov 2006
Følger: 20 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 94 Svar: 3.107
sep 2005
Men at nogle unger finder på at ligge en smøg i munden på nu afdøde Mis ... uha da da da da .... ja beklager, men kan slet ikke følge jer her :o)
jun 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 88 Svar: 1.778
sep 2005
- ville måske blive rimlig trivielt herinde hvis vi alle havde samme mening.
Men så lad mig vende det på en anden måde, fandt jeg min ihjelkørte kat med en smøg i munden, så ville min harme ikke vende med de unger der havde puttet den smug i munden af katten, men 100% mod billisten, men sådan er vi heldigvis så forskellige.
Og jeg siger "uha da da da da" andre siger noget andet .. :o)
mar 2006
Følger: 18 Følgere: 19 Hunde: 6 Emner: 36 Svar: 1.176
sep 2005
Men det der tændte mig her var overskriften i første omgang ;o)
okt 2006
Følger: 50 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 125 Svar: 4.332
smøgen er jeg ikke så harm over, men gu er det da noget svinderi fra børnenes side (men børn er jo børn)
og de bliver forhåbenligt klogere.....
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Og farer ind og laste ungerne?
Last de folk der lader deres katte rende løse og udsætte stakkels bilister for den grumme oplevelse at køre dem ned samt alle der skal se den døde kat ligge der!
jun 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 88 Svar: 1.778
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Eller den fare der er hvis man i reaktion prøver at undvige?
Dem der ser det stakkels dyr blive kørt ihjel?
Jeg er ligeglad med katteejeren er på det rene med hvad der kan ske deres katte.
Men jeg er IKKE ligeglad med om JEG kører en ihjel, evt. får smadret bilen og måske ender som invalid.
Pisse lorte MØGUNGER!