Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OMG - peter lundin
  • #1   8. okt 2008 Strigle mand....hun snakker om symptomer og andet godt som hun genkender, men alliegevel går hun over tiden til Abort...ja jaaaa right - MEDIELUDER :o(
    Stakkels unge..

• #2   8. okt 2008 "'Kirsten' er ikke i tvivl om at Peter Lundin er far til hendes barn. Hun tilføjer, at hun ikke er begejstret for at skulle føde den firedobbelte morders barn. Men en abort er ikke en mulighed, for abortgrænsen er overskredet.

- Det er lidt noget lort. Jeg ved ikke hvor fedt det er at have en far der hedder Peter Lundin, siger hun"

Nåååh nej, man vil jo gerne undvære al den publicity man får ud af det her...

*Ironi kan fremkomme*

• #3   8. okt 2008 Hvorfor h..... får sådan en mand lov til at have seksuelsamværd i det hele taget?

Hvor er staffen når maden bliver serveret, tv'et står tændt i hjørnet mens pc'ern banker derud af og der ligger en med spredte ben på lagnet?

• #5   8. okt 2008 Ja medieluder er nemlig det eneste rigtige at sige Jeniki ..

Føj hun skulle skamme sig !!!
    Stakkels barn - allerede omtalt inden han/hun kommer til verden ...

• #6   8. okt 2008 Jamen da.... hvor herre bevars!!!

• #7   8. okt 2008 Jamen så kan han jo komme ud i det fri, hvor herre bevars !

• #8   8. okt 2008 Han kommer sgutte ud i det fri ...
    Han er 4 dobbelt morder + barnemorder ....
    Og hvis han endelig kommer ud - så kommer han ikke til at rende på gaderne i fred det er da 190 % sikkert ....

• #9   8. okt 2008 hvad tænker kvinden på?? hvem gider have samvær med ham, fatter de ikke rigtig hvorfor han sidder inde i fængslet??

jeg ville hellere dø end at føde hans barn, tænk hvis barnet får de samme psykotiske idéer..

og som majse siger, hvis han kommer ud, bliver det ikke ret længe.. der er mange der venter på at han kommer ud.. og ikke nogen der vil ham det godt..

• #10   8. okt 2008 Hun er sgu da ikke for spids.....hun siger, at hun ikke er vild med at hendes barn skal have en 4 dobbelt morder som far, hvorfor f..... var han så god nok til at lave barnet? Jesus.

• #12   8. okt 2008 Han kan komme på ledsaget udgang hvis han fik et barn. Og det far han jo så nu.

Men mon ikke han er klog nok til at blive i fængslet, for jeg ville da overhoved ikke turde gå på ga<den hvis det var mig.

• #13   8. okt 2008 Mosekonen - også når han er 4 dobbelt morder + barnemorder ?

• #14   8. okt 2008 hvis hun ikke ville have han sku være far til barnet kunne hun da lade være med at stå frem og sige at han nok er faren, så ku hun da holde sin kæft og skrive fader ukendt på fødselsattesten selvom jeg godt ved det er svært i dk men hun er da selv ude om det... Bare det at tænke på at et barn kan arve hans syge sindslidelser er simpelthen skræmmende at tænke på synes jeg smiley

• #16   8. okt 2008 Så piver hun selv over det, og at det ikke er fedt at have en far der hedder Peter Lundin - det skulle hun måske have tænkte over lidt før - skøre kvindemenneske.
    Men han hedder jo også Bjarne eller noget ........ smiley

• #18   8. okt 2008 kan bare ikke forstå hun ikke har opdaget det før abortgrænsen det er altså 2 måske 3 menstrationer hun skal have misset og jeg er da overhovedet iikke i tvivl om at jeg er gravid og det er "kun" 7 uge nu

• #20   8. okt 2008 kunne det tænkes at hun bare er en "medieluder" ja undskyld udtrykket, men det kunne da være hun er så tosset at hun får en masse opmærksom ved at sige at hun er gravid med hans barn og så tjene lidt penge ved at sælge det til pressen. Måske er hun bare gravid med en tilfældig anden mand..hun er syg under alle somstændigheder..

• #21   8. okt 2008 Ja Iben siger det jo så klart..

• #22   8. okt 2008 Hold da kæft hvor er hun en idiot. Sådan som hun står på billedet med sit blonderede hår skule man næsten tro at det var hende fra "Piger på prøveløsladelse". Selvom jeg godt ved at hun er en fiktiv figur, så er hun sgu da ligeså dum.
    Hun synes ikke det er smart at barnets far hedder peter Lundin nej men for fanden hvorfor har hun så kneppet ham i 5 år? Sateme nogle underlige lyster. Hun må være pervers.

Kommentér på:
OMG - peter lundin

Annonce