{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halloween
  • #1   9. okt 2008 Hverken vi eller hunden er hjemme den dag... Loke tænder fuld kommen af når børn osv kommer og bulder på hele dagen. Sidste år da de startede med det.. Stod han til sidst og rejste børster og viste tænder, så i år og frem over vil vi ikke udsætte ham for det.

• #2   9. okt 2008 Troede ikke man gik sådan op i det her i DK, vi holder ´kun fest for sjov og for at have en undskyldning for at klæde os ud og te os skøre hehe

• #3   9. okt 2008 Tanja L
    Ja blev også lidt overrasket sidste år, da kvarterets børn blev ved med at komme og bulder næsten hele dagen... Så frem over til både Helloween og Fastelavn er vi ikke hjemme.

• #4   9. okt 2008 Rotterne .
    Sjovt du siger det.. For siden vi har fået en her vogter jeg skilt op i vinduet, så har vi ikke haft besøg af sådan nogen.. hmm gad vide hvorfor!!??

• #5   10. okt 2008 der er aldrig kommet nogen her og banket på.

vi holder altid stor halloween fest hos min far, det er årets madmæssige højdepunkt, overgår LANGT juleaften

• #6   10. okt 2008 jeg holder aldrig halloween, kan ikke se nogen grund til at gøre det, da vi jo har fastelavn istedet for..

• #7   10. okt 2008 tanja
    haloween og fastelavn er jo ikke det samme, det handler jo ikke bare om at klæde sig ud, vi er forøvrigt aldrig klædt ud til halloween

• #8   10. okt 2008 diite H Jeg skrev vi har fastelavn istedet for, ikke at det var det samme :S

• #9   10. okt 2008 tanja
    nej det er jeg godt klar over, men det er jo ikke noget vi har i stedet for det er jo to forskellige højtider.

altså lidt lige som hvis man lod være med at holde nytår for vi har jul i stedet for ;o)

• #10   10. okt 2008 Link's - Jo det er det, i og med Halloween er "adobteret" af butikkerne for at tjene flere penge (ligesom valentins dag) der er så nogle borgere der så oven i det også har adobteret det til sig..

Der er heller ikke alle der holder jul blandt andet nogle muslimer (andre gør det fordi de gerne vil være en del af det danske)

Nytår kommer jo af sig selv uanset om det bliver fejret eller ej, da der jo starter et nyt kalender år, og nej jeg har heller ikke fejret nytår hvert år..

• #11   10. okt 2008 nej halloween (på dansk allehelgners aften)
    er faktisk en del af kirkens kalender år, allehelgenes dag er den dag man mindes afdøde. og allehelgenes aften er så aftenen før.

og nej jeg er godt klar over at alle ikke holder jul, jeg holder heller ikke hanukkah (stavplade) det kommer jo an på ens tro og traditioner i familien.
    og ang. nytår er der jo også forskel på det, kinesisk nytår ligger fx på et andet tidspunkt, men det er jo irrelevant her, det jeg mener er at man ikke har en højtid i stedet for en anden, da de jo hver især markere noget specielt, påske holdes ikke i stedet for pinse osv.

jeg vil give dig ret i at det er blevet meget amerikaniseret, men det er nu ikke butiksopfundet som valentins dag (tror ikke der er noget religiøst belæg for den)

Kommentér på:
Halloween

Annonce