{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.212 visninger | Oprettet:

Killing med millioner af lopper {{forumTopicSubject}}

Igår fik vi jo en lille ny killing, vi har hele tiden vidst, at killingen ikke havde været hos sin mor siden den var 2-3 uger gammel, da sælger fortalte at moderen var blevet påkørt og at den derfor kun er 8 uger gammel, men da den jo ikke har sin mor, og sælger ikke ville beholde killingen længere, så kunne killingen lige så godt flytte hjem til os med det samme.

Dagen inden jeg hentede killingen fik jeg godtnok en mail fra sælger, om at hun havde fundet en enkelt loppe på killingen, om jeg så stadig ville have killingen - jeg svarede, at det ikke var et stort problem, da jeg da bare ville give killingen en´loppekur smiley

Det viste sig dog, hurtigt efter jeg var kommet hjem, at det med at hun kun havde fundet en enkelt loppe måtte være en grov underdrivelse.

Vi har været nød til at vaske killingen med loppeshampoo, hvilket var en grum oplevelse, for der var bogstaveligtalt <b> flere HUNDREDE</b> lopper på den lille killing, og det er altså voldsomt da killingen kun vejer 846 gram - det eneste sted jeg har set noget så slemt er på Animal planet.

Som om alt dette ikke er slemt nok, så kom sælger til at tale over sig, da jeg hentede killingen igår, hun havde åbenbart glemt at moderen var blevet kørt over, for sælger fortalte mig nemlig at en uges tid efter hun havde taget killingen til sig, der var moderen og broderen til killingen begyndt at komme ind i sælgers køkken for at spise ( sælger ejer ikke moderen) - hele vejen hjem i bilen kørte den bemærkning rundt i hovedet af mig, for så har sælger jo taget denne killing fra moderen uden grund.

Sælger fortalte også at killingen var rigtig god til at sidde i transporttaske, for hun havde lige fra starten vennet killingen til at komme med hende rundt til forskellige familiemedlemmer og veninder osv smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killing med millioner af lopper
Kommentér på:
Killing med millioner af lopper

Annonce