{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Er der så intet at gøre? :/ {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har lige ringet til min læge, startede kl. 8 i morges og er først kommet igennem nu. Nå ! Men jeg har en gammel skade i mit knæ, som bare er eksploderet her i kulden, så jeg kan hverken sove, eller sidde stille i mere end 10 min ad gangen, uden jeg føler mit ben er ude på at slå mig ihjel af smerte smiley *overdrivelse fremmer forståelsen* men men det gør ondt, tro mig. Lægen har så først tid på <b> næsten </b> tirsdag. Det vil sige jeg skal ligge søvnløs i en uge? Er der virkelig ikke noget jeg kan gøre? Må man ringe til en anden læge eller noget? Fordi ellers så bliver det her simpelthen den længste uge i mit liv. Han har set på mit ben før, hvor han giv mig nogle smertestillende, og sagde at efter en uge ville det være fint, meeeen, det synes jeg jo ikke helt smiley Det er præcis det samme efter den uge igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der så intet at gøre? :/
  • #1   20. okt 2008 Jeg tror jeg ville tage til vagtlægen når din egen læge har lukket (mener det er efter kl 4)

  • #2   20. okt 2008 Nej det kan bestemt ikke være rigtigt at du skal gå med det i en uge. Jeg tror jeg havde ringet til lægen igen og sagt at det kan du ganske enkelt ikke leve med, og som minimum må han så udskrive noget smertestillende indtil du kan få en tid (men jeg ville nu i første omgang holde på at ville have en tid senest i morgen)



  • Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
    #3   20. okt 2008 Har du knækket dit ledbånd?

  • #4   20. okt 2008 har du ikke fået en fys. eller kiropraktor til at kigge på dig

  • #5   20. okt 2008 ~ *Majse* ~ hehe.. Er vagtlægen ikke til akut ? Jeg dør jo ikke hvis det ikke bliver "lavet" .. Jeg kommer bare ikke til at sove i en uge ;o)

    Michelle *strid kælling *. Min læge har tlf. tid mellem 8 og 9, så der ringede jeg selvfølgelig i morges, det eneste den sagde var bare nettet er optaget vil du foretage genkald. Det er så også sådan at lægerne har haft ferie i en uge, så det jo dejlig typisk (: hehe .. Kan jeg tillade mig at ringe igen og kræve noget? Altså de har tlf. tid til kl. 12. Men der er det så sekræterene som tager den mellem 09:15-12, og de er sgu ikke til at flytte med ;o) ( de kan deres job ) *s*

    Anne R - Nej jeg har ikke knækket mit ledbånd. (:


  • #6   20. okt 2008
    ***Skønheder med hjerne** * - Nej jeg har ikke været generet af det førhen, men fordi jeg har måtte stå model hvilket indkluderede nogle meget høje sko mange weekender i træk er det nu gået ud over mit knæ fordi er simpelthen er overbelastet nu. Men det ses ikke som akut på nogen måde, og det er det da bestemt heller ikke, men jeg lyver ikke så jeg siger jeg kun sover halvdelen af den tid jeg ligger i sengen, resten af tiden vender og drejer jeg mig, med pyller vand i øjnene fordi smerten virkelig kan blive ulidelig.


  • #7   20. okt 2008 Har de ikke åbent for Akut tider, det har min, men så skal man ringe til dem mellem 8 og 9, og snakke med lægen, det kunne jo være en mulighed i morgen

  • Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
    #8   20. okt 2008 Gør det "bare" ondt, eller hæver det med væske i?

  • #9   20. okt 2008 Mille - jo vagt lægen er til akut, men jeg har nu før benyttet mig af dem, hvis lægen ikke har haft "tid" til at se mine børn hvis de har haft ondt i ørene, det er bare ikke okay, så i aften, måske ikke lige 16.05 smiley men kl 18 så ringer du til læge vgten, siger du har haft snakket med din læge idag, men at han først havde tid næste uge, men nu KAN du ikk holde det ud mere om de vil se på dig.... Det værste er jo et nej.. :-))

  • #10   20. okt 2008 Ja jeg ville ringe derned iegn (i dag), og sige til dem at det altså gør meget ondt og du ikke kan vente helt til i næste uge. Fortæl dem at du ikke kan sove mere end få minutter af gangen og faktisk nærmest ikke kan holde ud at være til for det (overdrivelse er tilladt indenfor rimelighedens grænser *G*).

  • #11   20. okt 2008 * Akita * - Ja fik også besked på at ringe igen i morgen, men det hjælper jo ikke noget hvis de siger det til alle, og jeg så igen igen får at vide at nettet er optaget, fordi vi er så mange som prøver at komme igennem .

    Anne R - Det er hævet med væske i, det var det også sidste gang min læge så på det, og han indrømmede da også at han godt kunne se det ikke var rart. Men jeg har desværre ikke haft mulighed for at snakke med ham, for så tror jeg han havde presset mig ind.


    Betina * Nico * - Jamen' det kan da være jeg vil gøre det. Altså som du siger så er det værste jo et nej, og det kunne nu være dejligt med lidt søvn igen ^^ hehe ..


  • #12   20. okt 2008 Michelle *strid kælling * - Ellers så bor jeg ikke mere end 800 meter væk fra min læge, så jeg kan altid lige gå derhen, og se hvad de så har at sige. Det er heldigvis sådan at når jeg har fået gået det til, så gør det ikke så ondt mere, lige indtil jeg skal sidde stille / ligge stille med benet igen, så kommer smerterne :S

  • Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
    #13   20. okt 2008 Du skal ind og have en kikkertundersøgelse. Pres din læge

    http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/knaeskademenisk.htm


  • #14   20. okt 2008 ok ud fra det du skriver, ville jeg lægge is på...............en pose ærter pakket i et viskestykke. 10 min is, 20 min pause og 10 min osv..... og så ville jeg tage 2 panodil og 2 ibumitin 3 gange dagligt.........
    jeg tvivler ikke på det gør ondt. lider selv indimellem......jeg føler med dig.


  • Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
    #15   20. okt 2008 Mit knæproblem blev opdaget for sent af en lalle læge. Nu 3 operationer senere, så skal jeg ha et nyt knæ, som man ellers først må få efter man bliver 60

  • #16   20. okt 2008 Anne R - tusind tak for linket. Jeg har lige snakket med min mor . hehe. Hun er tidligere sygeplejeske, og hun går med mig derned og snakker med dem, så vi kan finde ud af noget nu.

    Hvad kom det da din knæskade? Det lyder da forfærdeligt for dig. Tænk at der kan ske så stor skade pga. en læge ikke er opmærksom nok.

    ***Skønheder med hjerne** * - Ja det var også en mulighed. Jeg smutter ned til lægen om en time og høre ham ad. Han må da lige kunne presse små 5 min ind. Det håber jeg i hvert fald.


  • Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
    #17   20. okt 2008 Det var mit bagerste ledbånd der knækkede, så knæet blev for mobilt. Menisken satte sig så i klemme, så knæet låste. Det gør herre nas når det sker!!!
    Har selvfølgelig også fået slidgigt i det nu, så når det er koldt, så skal knæet pakkes godt ind når jeg kører knallert, ellers kan jeg ik bruge det dagen efter.

    Håber det bedste for dit knæ *S*


Kommentér på:
Er der så intet at gøre? :/

Annonce