2.367 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Alleryndlings fødselsdagsoverraskelse? Alleryndlings fødselsdagsoverraskelse?

Har i overrasket noget i holder af på deres fødselsdag, og hvordan?

Nu tænker jeg med en speciel gave eller en overraskelse med noget i tog ud at lavede?

Jeg kunne godt brug lidt inspiration. Så bare lidt af hvert, hvad i har gjort for at gøre det til en god dag for den der har fødselsdag.

Det er en mand på 28 år jeg mangler lidt ideer til smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alleryndlings fødselsdagsoverraskelse?
  • #1   21. okt 2008 chewie poledance... du skal svinge lårbasserne lidt...*G*

• #2   21. okt 2008 P: Så kom du og Lene og giv et show. Jeg giver bajer og sprut inden showet går i gang smiley

• #3   21. okt 2008 jep det siger vi... jeg har været til sådan noget pole undervisning til en polterabend, det var edderperkme sjovt...

• #4   21. okt 2008 Nej hvor griner.. Det der som er åbnet i KBH? Polefitness eller hvad..

Jamen så er du jo ekspert.. Sæt i gang med at lære lidt ud til folket.. Han får sgu da en god fødselsdag, knægten.

• #5   21. okt 2008 Husker stadig min 18-års fødselsdag - Fejrede det ganske vist bare med mine forældre, men de havde arrangeret at vi skulle besøge alle de steder i omegnen, der havde haft betydning for mig gennem hele min opvækst..... - Det var superhyggeligt at komme ud til steder man ikke havde besøgt i årevis - og tænke lidt tilbage:-)

• #6   21. okt 2008 Nej hvor fint Rie, det var en god oplevelse!

• #7   21. okt 2008 har lige holdt surprice party for min mor hun blev 50år.. så v ik li om der er noget du kan bruge hehe
    men hun fik en sms om a hun sku være ledig og klar mellem 8 og 15.. 14 dage før så hun rigtig ku få nerver på hehehehe

men så hentede jeg hende og så kørte vi hjem t min søs hvor hendes 4 børn og mand havde taget fri også spiste vi lækker morgenmad/brunch.
    vi havde fået taget et billede a min søs hendes børn og mand og min hund og jeg hos fotografen og fik det lavet i rigtig stort flot billede.

bagefter kørte vi i rødovre center fordi hun ønskede sig et ur og så bad vi hende finde et flot ur, på vores regning.
    gik op på cafen og fik en vand og så kørte vi til østerbro og hun fik lagt aften make up

bagefter havde vi arrangeret a hele familien og familie hun ik havde set i 15 år kom ned på hendes bodega som vi havde stjålet nøglen til og råbt surprice..

hehe. festen sluttede kl. 01 og min mor der ellers drikker til daglig blev så overrasket a hun slet ikke kunne blive stiv.
    men tror det er hendes bedste gave på hendes 50 år:)

• #8   21. okt 2008 Malou: Det var godt nok en overdådig fødselsdag. Og faktisk okay inspiration smiley Måske man skulle lægge en aften make up på ham og tage ham med ud at spise smiley

• #9   21. okt 2008 hahahaha ja det må vi så liiiiiige se billeder a den make-up, så ska han da os ud og ha en gå i byen taske smiley hihi

• #10   21. okt 2008 Ja taske, det skal han sgu også have.. smiley Godt jeg er make up artist, så sparer jeg de penge det ville have kostet smiley

Han skal da også have lavet negle!

• #11   21. okt 2008 Til min veninde som fyldte 18, skrev jeg er brev til hende, 2 uger før, at D.xx kl xx skulle hun stå klar med tasken pakket og være klar til at være væk i 3 dage .. Den dag kom jeg så og hentede hende i en taxa og køreste lidt rundt for at forvirre hende, og endte til sidst med en færge og overraskelse var så et mini cruise til oslo smiley

• #12   21. okt 2008 Maria: Det gav jeg ham sidste år uden han vidste det smiley

• #13   21. okt 2008 *Skipper Haddock * - smiley Min veninde vidste det heller ikke, havde tidligere truet med at give hende en telttur i gave (hvilket hun hader) .. men hun blev godt overrasket smiley

• #14   21. okt 2008 Haha hvor fint.. Det er også en hyggelig overraskelse og ikke en der sprænger budgettet fuldstændig og stadig kommer man væk fra hverdagen.

• #15   21. okt 2008 *Skipper Haddock * - Præcis smiley Og så er man lidt primitiv, og har "kun" hinandens selskab - og det med at komme væk fra hverdagen og bare nyde hinanden smiley

Jeg synes det kunne være sjovt og skønt, men min veninde som virkelig ikke er et udemenneske på nogen som helst måde, var ikke helt så frisk som jeg *g*

• #16   21. okt 2008 uhh uhh ja negle med glitter:)

• #17   21. okt 2008 Min mand fyldte 25 i år. Og jeg fik (med lidt for sen varsel) arrangeret nogle af hans kammerater, bedstemor og sådan lidt forskelligt kom hjem til hans forældre, mens jeg havde insisteret på at vi SKULLE i Aalborg centeret og købe strømpebukser til min pige.
    På vejen hjem ringer hans kammerat til mig, og man kan tydelig høre det er en mand jeg snakker med, da jeg så har lagt på spørger manden hvem det var, og blondie her svarer at det var min søster. Tror I lige han blev kæreste/mandesur. *gg*

Han blødede op da vi kom hjem til en smuk pyntet stue, venner og en lille prinsesse der havde trykket i sit fineste skrud.

OG jeg havde ladet som om hans fødselsdagsgave var en eller anden lad ubetydelig ting, og da han var landet efter at være blevet overrasket af venner, gik jeg ud i bilen og hentede en Xbox 360 smiley

• #18   22. okt 2008 Uh ja en xbox 360 er jo lykken.. Hvor hyggeligt smiley

Maria: Jadet er sgu dejligt at komme lidt væk og afsted med den båd!

Malou: Jeg tror de skal være lyserøde smiley

Kommentér på:
Alleryndlings fødselsdagsoverraskelse?

Annonce