664 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Minde, erindrings, billedebog .. hjælp Minde, erindrings, billedebog .. hjælp

Det er sådan at min kæreste hænger meget på hans gamle erindringer fra fortiden og har også en masse billeder men han har ikke været god til at opbevare den ordenligt da han ikke er typen der har forstand på sådan noget selvom jeg ved at de betyder alt for ham.. Så jeg havde tænkt mig at gøre ham den glæde og samle alle hans minder og erindringer i en bog men det skal ikke være sådan en typisk billedebog uden videre indput .. Da det betyder så meget for ham vil jeg os gerne lave noget helt specielt til ham .. noget personligt for ham men kan ikke komme på hvad det skulle være ..

Jeg håbede lidt på at kunne finde en hjemmeside som kunne lave sådan en bog efter ens ønske så de mest væsentlige ting kom med og ikke bare minde om en normal billedebog .. men er ikke støt på noget ..

Så håber på at jeg måske kan få lidt rådgivning og hjælp fra nogen her inde på HG da det ville være den største gave jeg kunne give ham ..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Minde, erindrings, billedebog .. hjælp
  • #1   24. okt 2008 hmmm... ved godt at det ikke helt er det du spørger om ( for kender ingen hjemmesider der kan det du spørger efter smiley men jeg har selv lavet en slags scrapbook / fotoalbum af mine og kæresens feriebilleder.
    jeg købte i panduro hobby en stor "bog"/ album, med tomme sorte karton sider i, og limede billederne ind på en lidt sjov måde, hvor jeg bla også brugte flybilleterne mm.
    syntes selv at resultatet er blevet rigtigt godt, og istedet for at billederne bare ligger og flyder et eller andet sted, så er det klart at fortrække...:-D

• #2   24. okt 2008 du kan ta i netto de har scrap book på tilbud lige nu smiley har selv liige købt nogle til julegaver til familie medlemmer:)

og så kan du finde sjove ideer på nettet eller gratis gå på biblioteket og låne bøger med scrapbook ideer smiley

har selv lavet meget af det siden jeg fik min søn for 5 år siden det såå hyggeligt:)

• #3   24. okt 2008 Ja hvis det er papirbilleder, som ikek findes i digital, så gør som ovenstående med en bog, men hvis det er digitalbilleder kan man lave nogle spændende og flotte fotobøger på flere forskellige fotohandleres hjemmesider. Hvor du selv kan bestemme hvilke billeder der skal med, og hvordan de skal sættes ind, og så laver fotoforretningen det om til en rigtig bog.

• #4   24. okt 2008 http://www.smilebox.com/scrapbooks/

• #5   24. okt 2008 den er er smart:
    http://www.scrapblog.com/

• #6   24. okt 2008 -Marie-Louise S & Lola -

Det lyder faktisk til at være en super ide .. så kan det ikke blive mere personligt .. tror du at man os kan finde sådan nogle "bøger" inde i en boghandler eller skal man forbi en hobby butik ?

• #7   24. okt 2008 adel og marianne Atja
    tror godt at du kan købe det i feks. en boghandel, eller måske i en foto butik... sådan et album til selv at lime ind i... he he, ved ikke lige hvor man skal lede i det "mørke jylland" smiley

• #8   24. okt 2008 hovsa.... "tja" skulle ikke stå efter dit navn.... ha ha.... men i starten af første linie smiley

• #9   24. okt 2008 Jeg må bare lige prøve mig frem .. mange tak for rådet .. var ikke kommet på det selv .. Jeg høre ikke til det kreative hjørne .. *s*

• #10   24. okt 2008 jeg gør altid det at jeg sidder og prøver mig frem med "layuotet" inden jeg limer fast... rykker lidt frem og tilbage for at se hvad ser bedst ud...
    de er ikke så svært, bare lime og måske klippe lidt, for at det passer i størelsen... bare kast dig ud i det smiley

- god abejdslyst smiley

Kommentér på:
Minde, erindrings, billedebog .. hjælp

Annonce