314 visninger
|
Oprettet:
"Hård" weekend .. {{forumTopicSubject}}
Puuhhaa, jeg synes selv jeg har det SÅ hårdt ..
Cæser har dårlig mave, og rendte sidste nat ned med ham 4-5 gange, og det gentager sig også i nat, og så op kl. 07.00 idag og til brunch, og bagefter til fødselsdag. Kom så hjem kl. 19:00 og skulle cleane hele huset, fordi svigerforældrene kommer kl. 09.00 imorgen til morgenmad, og så skal jeg igen til fødselsdag kl 14.00 ..
Puuhaa, nogen der har lyst til at tage til fødselsdag for mig imorgen? *g*
Dejlig søndag til jer alle..
- Maria
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 3.831
Alle de fødselsdage har du selv valgt, så det må du tage på dine egne skuldre. Cæser har ikke valgt sin dårlige mave.
Forresten vil jeg gerne bytte morgenmad og fødseldag til gengæld for at du tager min 12 timers vagt
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 117 Svar: 593
Kæresten bliver også hjemme og nusser om ham imorgen, og så tager jeg Kessler med til fødselsdag så Cæser kan få noget ro. Det må heller ikke være sjovt for ham, at vågne 5 gange om natten, fordi noget skal ud af den anden ende .. og så prutter han, så det lugter i hele huset, og han bliver selv MEGET overrasket når han prutter, kigger først der ned og så på mig..
Ja har selv valgt fødselsdagene, men de har liiige pludselig taget overhånd :P.. Men vi skal jo heldigvis stille uret tilbage, så jeg får en 1 mere at putte under dynen i ..
Hmm , så tror jeg at jeg beholder morgenmaden og fødselsdagen.. Ellers et godt tilbud , men jeg bliver nød til at afslå
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 3.831
Og godt du sagde det med uret, havde så fint glemt det igen. Kunne lige se i ånden at jeg havde mødt en time tidligere.
God søndag til jer alle.
"Hård" weekend ..