Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af vægge i stue 1.000 kr.
  • installation af vaskemaskine 990 kr.
  • Ophæng at Fritz Hansen Concerto lampe (stor) 750 kr.
  • Samle + montere Ikea-skab + kommode 500 kr.
  • Mixed tasks, electricity 1.800 kr.
  • Vand på gasfyr 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godmorgen folkens...
  • #1   26. okt 2008 Godmorgen..

Ja, jeg er frisk, men har sovet elendigt... tiden, uret, klokken har farret rundt i hovedet, - nok fordi jeg var bange for at sove over mig.

I dag søndag 26. 10 - 2008 kl. 06:45 skal jeg og Babett deltage i oprykningskonkurrence..
    Det er vore egen klub der afholder dette, og der er tilmeldt 18 hunde....

Der bliver konkurret i disse disipliner:
    Øvelse 1: Fri ved fod
    Øvelse 2: Apportering
    Øvelse 3: Halsgivning
    Øvelse 4: Spring (150 cm.)
    Øvelse 5: Afdækning (2 minutter - tiden tæller først når hf. er i skjul 50 m. borte.)
    Øvelse 6: Fri ved cykel
    Øvelse 7: Gerningsstedssøg (Tid: 10 min. + 4 genstande)
    Øvelse 8: Sporsøg (Tid: 15 min. 300 m. 2 genstande)
    Øvelse 9: Rundering/eftersøgning (Tid 20 min. - 1 fig. + 1 død genstand)
    Øvelse 10: Anholdelsesopgave (Tid: 4 min.)
    Øvelse 11: Frygtløshed for slag
    Max 180 point
    180-170 point gir en hel oprykning eller 2 gange mindst 155 point for at rykke op i patruljeklassen.
    Det er dog betinget af at hunden gir hals på "død" genstand på rundering..

Har lavet 3 kander kaffe som jeg skal ha med. da vi bliver ca. 48 personer, dommere og figuranter samt hundefører..

Har lige været ud at gå en lille tur med Babett, og nu sidder jeg lige her og slapper af med en kop kaffe og en rugbrødsmad..

Håber i får en godt dag...

• #2   26. okt 2008 Godmorgen smiley

Er rimelig frisk, hunden sover *G*

• #3   26. okt 2008 Er faktisk også frisk.

Jeg fik sovet lidt i går eftermiddags efter en dum nat, hvor vi kom ALT for sent i seng fordi hunden havde skåret sig.
    Og så tidligt i seng i går aftes.

I dag skulle også have været en stor dag for os - Cassius skulle lave sin første BHP1 til kredsmesterskab, men på grund af den omtalte skade, er det nu udsat. Øv øv.

Til gengæld skal vi se hundearbejde fra andre gode hunde - DET bliver dejligt.
    Og så sætte pris på, at Cassius nu får lidt mere tid til at få stabilitet i sin lydighed i Gr. C... Intet er så skidt uden det er godt for noget ;o)

• #4   26. okt 2008 Øv hvor er det bare uheldigt med poten hos Cassius Ch smiley

• #5   26. okt 2008 Ja, det er godt nok uheldigt!

Eller dumt, nærmere...

Det er faktisk ikke engang poten, han har skåret - det er lige over knæskallen på det ene bagben. Han jagtede en kat ind til der, hvor vi fodrer dem. Her smadrede en tallerken og han formåede på en eller anden facon at skære sig på den.
    Og så fik han tæv af katten også :o)))

Han blødte fra bagben, forben og næsen... Og var i øvrigt temmelig ynkelig - lignede en, der var blevet kørt ned ;o)

• #6   26. okt 2008 Det var da noget af en omgang smiley

Håber han snart er ovenpå igen *S*

• #7   26. okt 2008 Nååårh stakkels Cassius..

Og godmorgen. Jo er da også dejlig frisk:-)

Jeg sidder og overvejer hvor vores gåtur skal gå hen i dag:-)

Overvejer Dyrehaven, og så satse på at jeg ikke fare vild *GG*

• #8   26. okt 2008 Godmorgen var frisk da jeg stod op, men så vågnede datteren alt for tidligt og jeg tog hende med i seng da hun stadig var træt og enormt sur. og så blev jeg træt og så vågnede sønnen og så var der rigtig gang i den men jeg var stadig træt.øv

• #9   26. okt 2008 Morn alle sammen. I står op, om 20 min kører jeg hjem og går på hovedet i høkassen :o)

C H, Smadder ærgeligt. Man træner op til noget der så udsættes på en dum hændelse. Det er ikke altid lige nemt at have med dyr at gøre ;o)
    I skal nok få jeres prøve, bedre held næste gang :o)

• #10   26. okt 2008 er kommet 1 time for tidligt op ser jeg .øv

• #11   26. okt 2008 God morgen..... tager afsted på et newfskue om 1 time... Ferdinand skal stilles.. Spændende om han kan opføre sig pænt i ringen...

• #12   26. okt 2008 Marianne: jeg håber da, at det er indendørs:-)

Og knæk og bræk:-)

• #13   26. okt 2008 god morgen er snart på vej hjem efter endnu en 10 timers vagt *gab*

• #14   26. okt 2008 Jeanette.... Takker... det er det *g* Ellers bliver vi godtnok våde.... Ferdinand vil elske det, men tror ikke Thomas synes det er fedt *gg*

• #15   26. okt 2008 Lool han er da lidt sart ham Thomas *GGG*

Meen bortset fra det, så er en tør newfer da pænere end en våd newfer, kan jeg forestille mig:o)

• #16   26. okt 2008 Er meget frisk, har ikke kunne sove til andet end 6.30, har møg ondt i ryggen.
    Men i dag skal mig og Akita til agility:-D

• #17   26. okt 2008 nåå skulle man pakke sig ind i regntøj og gå en tur forbi mosen idag *G*

Gad vide om Fie gider det *LOL*

• #18   26. okt 2008 Gør hun nok ikke *GG*

Her er der så ikke noget valg *S*

• #19   26. okt 2008 Hun plejer da at ville med *GG*

• #20   26. okt 2008 Jeanette.... En våd newf er smal og klein, så de godt bygget newfer er super at stille i regnvejr.. Der kan pelsen ikke skjule noget ;o)

• #22   26. okt 2008 Go morgen smiley
    Tjo, er nogenlunde frisk smiley
    Vågnede som andre også en time for tidligt smiley

Skal til brøndby stadion og se Brøndby og F.C.Midtjylland senere.
    Brøndby ska gi jyderne tæv (:=

• #25   26. okt 2008 Jamen godmorgen herfra sengen.. smiley Har været oppe siden, ja jeg ved ikke hvornår for havde ikke tænkt på det med tiden, men tror da klokken var 7.30.. Ligger stadig i sengen og ser Mcleods daughters, Money vil ikke ud for det regner så vi putter bare, kattene leger fanger og Martin snorker på sofaen.. smiley

Jeg tror dagen i dag står på en strandtur med hunden og så ellers ren afslapning.

• #26   26. okt 2008 Godmorgen :O)

Jeg skal ud på en dejlig sumpet og våd mark og prøve på at fange 4 hopper med føl som skal læsses i traileren og med hjem. Det bliver uden tvivl en meget våd og kold fornøjelse...

Følene har ikke rigtigt været i hænder da de har gået på en mark som ligger langt væk og 3 af hopperne er i forvejen trælse at læsse.. Vi brugte ca 1½ time på at læsse hver af dem da de skulle køres på sommergræs...

Lige nu sidder jeg bare og kigger ud af vinduet og fortryder at jeg har lover min veninde at jeg nok skal komme og hjælpe med at få dem hjem.. Ville nu hellere ligge under dynen på sofaen og drikke noget varm kakao *G*

• #27   26. okt 2008 Så har vi været i mosen, det er godt nok vådt idag *G*

Fordelen er så at man næsten har det hele for sig selv smiley

• #28   26. okt 2008 Rene hvilken mose går du i?

Vi skal ud med Money i dag, og vi kører gerne efter et godt sted, og nej det skal ikke være en hundeskov da hun ikke kan med andre tæver.

• #29   26. okt 2008 Vi går i smør/fedtmosen ude ved herlev.

Der kan være andre hunde i området, men folk er meget flinke til at tage dem i snor når der kommer andre, der er også et par store marker hvor man har godt overblik over områderne.

Idag mødte vi kun en hund på den time vi var derude, men ok vejret var også dårligt *G*

• #30   26. okt 2008 Vi mødte 2 hunde på vores tur i skoven *S* Den ene var en jæger *S*

Ellers var det faktisk kun joggere vi mødte

Kommentér på:
Godmorgen folkens...

Annonce