{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

hjælp til hjemmeside.. {{forumTopicSubject}}

.. Jeg har foreløbigt ikke noget indhold på min hjemmeside fordi jeg simpelthen ikke kan finde på noget! .. Da jeg åbnede siden i starten kom der kun besøgende de første par dage og så holdt folk helt op med at komme.. Hvad for noget indhold skal jeg have før jeg kan få folk til at blive ved med at komme?? :o)

Kunne I ikke evt. skrive hvad I ville synes var interessant at læse om?? :o)

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til hjemmeside..
  • #1   21. dec 2005 Normalt laver man vel en hjemmeside ud fra det der interessere en selv. Derefter sørger man for at den kommer ud på alle mulige søgemaskiner.
    Selv om min side er en kennelside, er det da heller ikke hver dag jeg har besøg inde på den og i starten kunne der også gå flere uger uden besøg


  • #2   21. dec 2005 Susanne - det havde jeg også... der var ikke nogen inde og besøge den i ca. et halvt år..

  • #3   21. dec 2005 Line: Jeg kan da se at der har været nogen inde i din GB sidst i september.
    Jeg vil foreslå dig at lægge nogle billeder ud af din dejlige hund og få lavet den Linkside der er link til.
    Siden er meget flot, men også alt for hurtigt overstået. Hvis man flere gange har været inde på din side uden at der sker noget, ja så opgiver man og kommer ikke derinde mere


Kommentér på:
hjælp til hjemmeside..

Annonce