{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
264 visninger | Oprettet:

god sevice {{forumTopicSubject}}

ja det er vel egentlig reklame -- men er bare nød til at fortælle om en vildt god oplevelse --

jeg er i denne weekend på klikker kursus med min monty -- og det er super godt - er så heldig at det er karen ulrich der underviser -- uhhh hun er sej ---

nå men det er på desværre 230 km fra hvor vi bor så har valgt at overnatte her i varde og en hg bruger anbefalede mig at bo på varde motel --- og det har jeg bare ikke fortrudt -- for det første må jeg have monty på værelset - og det er fine værelser - rene og alt havd man skal bruge-- også her da vi var ankommet gik jeg over i reseptionen og spurgte om det var muligt at spise her eller om jeg skulle ind til byen -- (de har et køkken og spisested) jeg kunne se der var et stort selskab på motellet ---

jeg fortæller at vi har været på kursus hele dagen og bare er død trætte så skulle bare have noget hurtigt også i seng -- også siger hun at vi bare skulle gå over på værelset så ville hun lave en god bakke og komme over med den så jeg kunne blive ved monty --

har nu lige spist lækker hjemmelavet frikadeller - faseret kalkun - oksesteg - flødekartofler - grillede kartofler med sovs - og en skål salat -- serveret lige til døren -- og med var der en lille tallerken med små stykker oksesteg til monty --- uhhhh vi er mætte nu --- monty snorker med alle fire stænger i vejert -- og jeg er også godt grydeklar --

skal klart bo her igen hvis jeg kommer i området igen... og skønt at de har vist os det hensyn så monty ikke skulle sidde alene tilbage på et værelse han ikke kender

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  god sevice
Kommentér på:
god sevice

Annonce