{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

min dejlige hund {{forumTopicSubject}}

Jeg er så stolt af Cassie.
Hun har altid været en meget bange hund. Nervøs for alt og det gælder selvfølgelig også med badet. Hård træning har gjort hende bedre på mange punkter men ved også der er lang vej igen. Lige indtil for 10 min siden. Hun har overgået hendes største frygt. Nemlig badet. Nu kan jeg virkelig se hvordan vores hårde træning har hjulpet. Hun er kun blevet badet 2 gange før men det var en kanon fornøjelse idag. Man pljer at skal bære hende i bad, men næ nej mor jeg kan godt selv(med lidt opmuntring) og så det store spørgsmål: bliver hun der eller smutter hun ved første chance? nej vi bliver pænt stående, godt nok med halen lidt mellem benene og lidt sørgmodige øjne men slet ikke den samme angst som hun plejer. Stod pænt mens hun blev tørret og så det bedste af det hele. Føntøren. lidt på afstand men kunne sagtens kaldes tættere på. Jeg havde slet ikke fat i hende og gjorde hun tegn til at gå kaldte jeg bare på hende og hun kom straks tilbare med halen oppe. Jeg har sku en helt fantastisk hund. Nu kan dagen kun være en skide god dag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min dejlige hund
  • #1   3. nov 2008 Så kan det ikke blive bedre :o)

    Kender udemærket den følelse når man oplever ens hund overskrider grænser uden tvang.

    Den fedeste følelse der nogle gange får mig til at tude af stolthed


  • #2   3. nov 2008 Dygtig pige Cassie:-)

  • #3   3. nov 2008 Helt ærligt troede jeg aldrig hun ville blive anerledes. Jeg har flere gange tænkt på hvorfor jeg valgte hende og hvordan pokker vi kunne passe sammen fordi jeg selv er meget utålmodig. Men jeg valgte hende for at jeg selv kunne få øjnene op og lærer noget helt andet end hvad jeg er. Hun har virkelig lært mig mange ting og hold da op hvor har jeg lært meget om hunde smiley Jeg tror det var skæbnen at hun skulle ende hos mig og hvor er jeg blevet glad for det.

Kommentér på:
min dejlige hund

Annonce