{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

hænge folk ud {{forumTopicSubject}}

hej jeg ved jo godt man ikke må hænge folk ud i forumet, osv. men hvorfor må man gerne skrive dårligt om feks en annonce her på hg uden at nævne navn eller noget, eller snakke om en hvis person, og så kan folk bede om en pb i den tråd og så får de jo en pb. men er det ikke osse at hænge folk ud ved at sende det rundt på pb, og det er jo lige så åbenlyst som at skrive det i en tråd?

fatter det simpelhen ikke, der står i regl sættet man ikke må hænge folk ud men man må det gerne hvis naven bare blir sendt privat til de folk der spørger efter det i en tråd, men er det ikke det samme.

lige lidt tanker her fra.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af lampe 500 kr.
  • Montering IKEA kommode 400 kr.
  • En badeværelsesdør der skal være 1-2 cm kortere 1.350 kr.
  • Elektriker: Lægning og tilslutning af ca. 5-6 m2 elvarmemåtte. 2.200 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Trække strøm til vaske- og opvaskemaskine. Ledninger skal ikke fræses ind men kan gemmes bag elkabler. Herudover tilslutning af komfur jf. stik. 4.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hænge folk ud
  • #1   12. nov 2008 Jeg vil give dig helt ret. Derfor spørger jeg aldrig efter pb da jeg synes det kommer ud på et

• #2   12. nov 2008 Der er så meget man ikke må herinde, som andre bare gør alligevel.. Desvære... Nogen må mere ende andre...

• #3   12. nov 2008 har tit undret mig over det og sys ikke det står i regl sættet man må hænge folk ud i pb, har sågar set ha ´er spørge efter pb engang imellem

• #4   12. nov 2008 Hvordan går det foresten med Ella??

• #5   12. nov 2008 Ella har det fint, hendes bide huller er ikk betændt eller noget smiley

• #6   12. nov 2008 Steffan J jamen det lyder da dejlig.. Så er hun vel også klar til noget leg igen.. Sov lidt for længe idag, så nåde ikke ret meget andet ende at få handlet og lige hurtig luftet Loke.

• #8   13. nov 2008 Jeg syns det er underligt at man ka skriv pb med navn og det ik er udhænging.
    det her skriver en advokat om at udhæng folk på hjjemsider osv

Sålænge der ikke er tale om beskyldninger om kriminelle forhold eller lignende, er det meget svært at gøre noget. I princippet kan man anlægge en civil sag med påstand om, at udtalelserne er forkerte, men sagen skal så anlægges mod fortællerne. Det vil være en meget bekostelig affære og kan ikke tilrådes.

• #9   13. nov 2008 Jeg synes at denne regel er okay at bryde når det handler om at advare hinanden om dårlige dyrlæger, dyremishandlere, dårlige hundepensioner etc.

Her synes jeg at målet retfærdiggør midlet ...

HG beskytter hundehandlerne og den eneste måde vi kan advare hinanden uden at blve straffet for det er ved at gøre det over beskedcenteret.

I disse tilfælde beder jeg gerne om en PB og sender disse ud. Ellers ikke ... De private opgør gider jeg ikke at have noget med at gøre.

• #10   13. nov 2008 kan hilse og sige man gerne må åbenbart, en ha spurgte h vor folk blev hængt ud på den måde fant så en tråd det skete i, og hun har læst den da det skrev hun til mig, og efter det skete der ikke mere så man må gerne hænge folk ud så længe det er over privat beskeder åbenbart

• #11   13. nov 2008 nogle må hæng ud og ander må ik.

• #12   13. nov 2008 jeg ble vosse overraket over at ha ikke gjorde noget men sendte da osse en klage ind gennem den der klage ting på hg, sys ikke det er iorden at hænge folk ud og der ses tit folk har taget fejl, af dem de hænger ud. og det kan ødelægge rigtig meget for dem der blir hængt ud uden de har gjort noget galt, så har gemt den pågælende tråd og de beskeder jeg skrev til den ha og de svar jeg fik

Kommentér på:
hænge folk ud

Annonce