{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Nye & gamle-nye billeder {{forumTopicSubject}}

Hey og glædelig bag-jul til alle *S*

Så er alle frokosterne og familie besøgene overstået for denne jul og Misja er nok den der har fået aller flest gaver :-))

I den anledning og i anledningen af at sneen endelig er kommet, her jeg skrifet flere billeder inde hos os smiley

(link fjernet)

Tag endelig et kig ind på alle de nye:

Nr. 3, 9, 13, 14 og 17

Nummer 19 har jeg rettet op på kontrasterne og forsøgt mig med et par stykker i sort/hvid - er de gode nok ?

Der er også et af de to hunde som har opdraget allermest på min bette hund i hendes 2 første år (nr. 14).

Queenie døde tidligere i år i den høje alder af 14½ år, hun har gået agility konkurenser og jagter med hendes ejer og løb med ham hver morgen på deres fast motionstur helt op til et par måneder før hendes gamle krop ikke kunne mere.

Sputnik derimod er her stadig og i en alder af 11 - snart 12 år, masser af jagter og lidt agility, er han da lidt slidt i hans gamle ben. Men nu skal han starte til svømning for at styrke muskler og sener og som den jagthund han er, elsker han at svømme også bare for sjov smiley

Jeg håber Misja får lige så mange gode år som hendes ''tante'' og ''onkel'' *S*

Misja er for iøvrigt kommet i hendes 5. løbetid og NU kan jeg mærke hvor voksen hun er blevet. Hun opfatter sig selv på en hel anderledes måde i forhold til andre hunde og hun er meget bevidst om hendes høje status lige i øjeblikket *S*

Jeg og hun ønsker jer alle en god dag ude i sneen :-))

Karina og Misja.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye & gamle-nye billeder
Kommentér på:
Nye & gamle-nye billeder

Annonce