{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvornår er det egentlig OK ?
  • #1   17. nov 2008 Tjaaah, jeg ville selv til enhver tid tage fri, for at tage til dyrlægen med en akut syg hund, og det ved jeg, at min chef og mine kolleger ville have fuld forståelse for. Men hvis dyrlægen så beholdt min hund, og jeg alligevel ikke selv kunne gøre mere, så ville jeg nok tage på arbejde igen.. Så ville tiden da gå med det, indtil jeg kunne hente den smiley

• #2   17. nov 2008 Enig med Karina og Møghundene.

• #3   17. nov 2008 ja det er klart smiley jeg har 40 km hver vej så at begynde at køre på arbejde for 2 timer ville alligevel ikke nytte noget for mig eller mine kolleger. ¨
    og jeg vile også gerne være klar hvis der skulle være noget med ham.
    jeg får at vide i dag om han skal opereres smiley

• #5   17. nov 2008 Ok Sanne, så er det noget helt andet. Jeg har 7 minutter i bil på arbejde, og dyrlægen ligger på vejen, så jeg har ikke rigtigt nogen "undskyldning" smiley

Jeg kan netop også gøre det, fordi jeg kan stå ved dyrlægen 5 minutter efter de ringer og siger, at nu må jeg gerne hente igen!

• #6   17. nov 2008 jeg er i hvertfald helt enig med dig, hvis man har arbejde og dyrlæge/hospital så tæt på ville det ikke være noget større poblem eller planlægning *Ss*

• #7   17. nov 2008 Min arbejdskollegas kat sku aflives og det tog hun fri for og det er fuldt ud forståeligt.. HAr ik noget imod at folk gør det.. Nu har jeg heldigvis skiftende tider så det ka passe bedre ind men havde jeg ik det ville jeg også selv tage fri..

• #8   17. nov 2008 Jeg ville til enhver tid tage fri for at være hos mine hunde, hvis de er syge.
    Er mine hunde suge er jeg også syg ( i hjertet)

• #9   17. nov 2008 Jeg har også holdt "hundens første sygedag" på lige fod med mine kollegaer der har børn, og gør det gerne igen hvis der er behov for det.

• #10   17. nov 2008 Har lige været næsten det samme igennem, her var opkastet så stort set ren blod mange gange smiley

Kørte fra arbejde midt i det hele og ringede næste morgen og fortalte hvordan og ledes det stod til, chefen sagde, bliv du hjemme til Fie er ovenå igen.

Jeg har aldrig haft problemer med at få fri i forbindelse med hunden´s sygdom, uanset om det har været en uge eller blot et par dage...der er jeg meget heldigt stillet.

• #11   17. nov 2008 Jeg ville tage en sygedag hvis Kia havde brug for det ...

• #12   17. nov 2008 Det er ikke andet en nogle få uger siden, hvor Enzo var så skidt om morgenen at jeg valgte at ringe til arbejdet og melde "hunds 1. sygedag". Ved godt at det kan man ikke, men jeg måtte så bare bruge af min afspadsering. Blev også hjemme den næste dag for at pleje ham.

Men hvis han skulle indlægges hos dyrlægen, så ville jeg tage på arbejde og få tiden til at gå, i stedet for at bekymre mig alene derhjemme.

Om min arbejdesplads har forståelse for det, er jeg bedøvende ligeglad. Det er min hund der er syg og det er næsten på højde hvis det havde været min datter. Nu var der så en af de andre som vidste at jeg for nogle år siden havde mistet en hund pga. akut sygdom, så der var kun forståelse fra deres side. Og de ved at mine hunde er mine "børn".

• #13   17. nov 2008 Hvor er det synd for den lille vaps.
    Håber det har fået det bedre.

Men af ren nysgerrighed vil jeg lige spørge hvad det er for en fisk du giver ham? For jeg vil gerne give mine hunde fisk ind imellem, men ved ikke lige hvordan det skal klares. smiley

• #14   17. nov 2008 Jeg ville ikke fungere 100% på arbejde hvis Kias liv er fare på nogen måde og med mit arbejde duer det ikke hvis jeg fungerer under 100%.
    Derudover har jeg omkring 30-45 min.'s kørsel fra min bopæl til mit arbejde og jeg ville føle at jeg var alt for lang væk hvis hun skulle få brug for mig ...

• #15   17. nov 2008 jeg har fået svar fra dyrlægen nu:

han har en meget alvorlig mavesæk infektion.
    han har fået 200 ml vand i drop idag ( det er godt nok meget for en lille chihuahua) og så synes dyrlægen at jeg skal tage fri imorgen så vi kan snakkes ved i løbet af dagen om hvordan det går, og så jeg kan komme op hvis han evt skal have drop igen

og jeg har fået ham hjem nu. da jeg hentede ham var han så træt/dopet at han ikke engang kunne rejse sig fra hans kurv. han tissede bare af glæde og pev lidt da han så det var mig.

han har stadig det karteter fra det drop han har fået, i benet, og en stor forbinding uden om. dyrlægen ville ikke tage karteteret ud hvis han nu skulle få brug for drop igen imorgen, han sagde at det er meget svært at ligge drop på små hunde. så den har han stadig i benet.

det har været rigtig hårdt for ham, det lille pus.

han har jo fået så meget vand at han ikke kan holde på vandet selv, ja det står nærmest ud af ham. da jeg hentede ham ved dyrlægen var hans kurv helt gennemblødt at tis og Enzo var også selv helt våd.

nu sover han bare hos mig i sofaen, han har heller ikke sovet i snart 2 dage. og så har dyrlægen sagt at vi skal snakkes ved imorgen.
    jeg må ikke give ham noget at spise, så nu har han snart heller ikke spist i 3 dage.

men nu nusser jeg bare om ham og håber er at han er frisk imorgen så vi kan komme op til Dr.dyr og få det karteter til droppet taget ud

jeg giver ham små tørrede fisk, jeg har købt dem i en dyrehandel, de er super gode, allerede efter 1 uge kunne jeg tydeligt mærke det på Enzo's pels, den blev så fin og blød det kan helt klart anbefales. og hunde elsker dem fordi de både smager godt og "dufter " godt. enzo får 1 om dagen smiley

• #16   17. nov 2008 Rigtig god bedring med ham Sanne *S*

Her er Fie efter 5 dage på pencilin ved at være frisk igen, hun bliver dog stadig hurtig træt

• #17   17. nov 2008 Rigtig god bedring med det lille pus.

• #18   17. nov 2008 Uhh god bedring med det lille pus :o)

Kommentér på:
hvornår er det egentlig OK ?

Annonce