{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål ang biler
  • #1   28. nov 2008 Der burde ikke være noget i vejen med den, men det er set før at der desværre kan være fatale fejl selvom en bil er nysynet (dårlig syningshal).

Er du i tvivl, så tag bilen med til din egen mekaniker og få ham til at gennemgå den =)

• #2   28. nov 2008 har aldrig haft bil før :o( men jeg har fundet nogen på nettet som min far så skal se på når han kommer hjem fra arbejde engang om nogen dage, men der var ingen grund til jeg gemte alle dem der stod nysynet hehe hvis det sagtens kunne betyde store fejl. :o)

• #4   28. nov 2008 ok ja min far kender en del til biler og hans lillebror er uddannet mekaniker så derfra ved min far også en del.
    så tror jeg lige får ham til at se dem igennem og så dem der er tilbage kan vi evt tage ud og kigge på :o)

har lige fået kørekort og vil bare gerne have en lille bil til at køre til og fra arbejde og til at ta ud og handle osv

• #5   28. nov 2008 Nysynet betyder bare den gik gennem syn. Der kan sagtens være rust og diverse andre ting, så længe det bare ikke sidder steder hvor det har betydning for om bilen kan gå gennem syn (og så længe synsmanden ikke har opdaget det)

Så at bilen er nysynet er self en super ting, og der skulle i så fald helst ikke være noget helt fatalt galt med bilen som den står. Men det betyder altså ikke at bilen nødvendigvis er i god stand

• #6   28. nov 2008 ok jeg gemmer bare dem jeg finder på nettet og så må min far se på det når han kommer hjem, det er fordi han arbejder i sverige så ved aldrig hvornår han kommer hjem, så det ville være dejligt hvis man selv kunne klare det hehehe

• #7   28. nov 2008 Heidi -jeg ville til hver en tid slæbe en med ud der ved lidt om det (jeg bruger osse min far *G*).
    Det er SÅ nemt at blive snydt i en bilhandel, særligt med lidt ældre biler.

• #8   28. nov 2008 ja det er jo det, men kender kun min far der kan tage med :o( han arbejder i sverige så man ved aldrig hvornår han er hjemme igen.

• #10   28. nov 2008 Ja gør dig selv en tjeneste og tag en med som ved noget om hva de skal kigge efter.

Vi blev da nok bukket forover for vildt da vi købte vores vinterbil, selvom den var nysynet...
    Vores mekaniker (mine svoger) havde ik tid og det stod og skulle være her og nu. Vi mente at vi nok havde styr på at kunne se det basale på den. Men ja sådan var det ik.
    Vi blev da sådan set ret chokeret over hvor ringe en bil vi havde købt, da vores mekaniker tilfældigvis lige skulle kigge den igennem.

• #11   28. nov 2008 ok ja det var en go ide :o)

Kommentér på:
spørgsmål ang biler

Annonce