850 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

KOM NU alle Facebook-brugere... KOM NU alle Facebook-brugere...

... og lad os alle gå ind i kampen om at give Progeria Jesper sit ønske opfyldt om at komme til at køre motorcykel, vel og mærket i en sidevogn:) Han tog mange mennesker i DK med storm da hans historie løb hen over skræmen onsdag aften... Hans ønske er at købe en motorcykel med sidevogn. Der er startet en indsamling på Facebook, så han måske kan få hans ønske opfyldt.
Link til hans gruppe:

http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=49273304777

(Ved ikke om man må reklamere for sådan noget herinde, men jeg tog bare chancen, ellers lukker jeg indlægget igen)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KOM NU alle Facebook-brugere...
  • #1   28. nov 2008 Øh.. kan os der ikke ved hvad det handler om få et hint?

• #2   28. nov 2008 Det hele står i indlægget, hvad vil du mere vide... Ellers står det HELE beskrevet på det link jeg har sendt med:)

• #3   28. nov 2008 Det er en 10 årig dreng med en sjælden sygdom der hedder progeria. Progeria børn bliver ikke ret gamle de fleste dør som teenagere. Ham Jesper er progeria barn og hans ønske er at køre motorcykel.

• #5   28. nov 2008 Tak:) Ja det er rigtigt... De 40 børn som findes på verdensplan bliver i gennemsnit 13 år gammel. Jesper har en livsglæde der ikke er til at skyde igennem, trods daglige smerter, bivirkninger af medicin og udmattelse når dagen er omme.

• #7   28. nov 2008 Kat. Gonzales: ja det er rigtig, jeg mindes bare det var den engelske progeria-barn, tror jeg nok... Men jeg mindes ikke på noget tidspunkt at have set Jesper.

Men jeg kan godt se hvad det nytter selvom det er en gammel udsendelse, da hvert minut tæller for Jesper, og at vi andre vil donere lidt til ham, kommer han kun tættere på at få sit ønske opfyldt.

• #9   28. nov 2008 Jesper er 11 år gammel, udsendelsen er helt ny... Kender lidt til familien...

Kommentér på:
KOM NU alle Facebook-brugere...

Annonce