{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

må man have lov at "prale "lidt ?(Arb) {{forumTopicSubject}}

ja nu må jeg altså prale lidt. her i juni skiftede jeg job. jeg var så meget i tvivl om beslutningen men tog chancen og det takker jeg simplthen bare mig selv for hver eneste dag. før var jeg salgsleder for noget elektronik, og tiltrådte i juni som butikschef i helt anden butik og 40 km længere væk.

det er noget af det bedste jeg nogen sinde har gjort for mig selv ! .

før havde jeg 49 timer hver uge og 60 hver treidje.

nu har jeg præcis 37 timer og alt andet er overarbejds betalt.

og jeg er steget til det dobbelte i løn !

det er super skønt, for arbejdet er også bare meget mere mig, og hver morgen når jeg står op glæder jeg mig til at tage på arbejde, troede ikke man kunne have det sådan.

er der andre der har lyst til at "prale" lidt ? smiley ¨
jeg ved godt at det er fuldstændig off topic, men altså, jeg er både i julestemning og glad så nu kom det altså lige ud smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fugning 2.700 kr.
  • Reparation af el-kontakter 400 kr.
  • Ophængning 980 kr.
  • Rengøring af hele lejlighed 1.500 kr.
  • Oplukning af hængelås på skur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  må man have lov at "prale "lidt ?(Arb)
  • #1   1. dec 2008 Hvor er det dejligt for dig!!

Ja jeg praler da lige med at jeg er kommet hjem fra Dronninglund Fertilitetsklinik for en times tid siden. Og ved du hvad jeg har med hjem? 2 stk. fryseæg oppe i mig ;o) Skal have taget blodprøve d. 15. december for at se om de er blevet siddende og giver mig min ønskede graviditet denne gang!

• #2   1. dec 2008 TIllykke det lyder da dejligt! smiley

• #5   1. dec 2008 kørt også totalt surt i min branche her i sommers - egentlig er det nu mre 2 år siden jeg gik kold på det -- så sagde op i sommers trods lang uddannelse og god løn - nu arbejder jeg som handicap hjælper i døgnvagt 7 gange om mdr -- og er bare lykkelig for mit job ---

godt nok var mange i vores omgangekreds meget skeptiske over at jeg lavede så radikalt et skifte - nu tror jeg de fleste er misundelige over at jeg turde...

• #7   1. dec 2008 Sofie- thailand, aj hvor lækkert ! hvad vil du arbejde med dernede ?

jamen jeg er også bare så glad for det.´

jeg har knap 40.000 før skat og er 20 år, så det er ret dejligt, jeg har en kæreste på 28 så vi har jo hus og biler og både så jeg synes egentlig at mine penge går til noget fornufigt selvom jeg er så ung.

men jeg er i sær glad for at jeg har mit arbejde i denne tid hvor der venter en dyrlæge regning på omkring 15.000.

jeg var bare så ked af at tage på job før, jeg meldte mig ofte syg og jeg gad virkelig ikke. det var sådan at jeg nogle gange tænkte at hvis jeg nu bare lige skar mig lidt på en kniv ved at pakke varer ud så kunne jeg tage hjem

• #8   1. dec 2008 hundemutter- jeg har altid gerne ville være handicap hjælper eller have sovende nattevagter, men jeg kom bare aldrig i gang med at læse

det er da bare så spændnende er det ikke ? og dagene er aldrig ens?
    det der tiltaler mig ved handicap hjælper er at man kan være med til at gøre en forskel i andre folks liv, se at de er trygge ved én og være med til at give dem et godt liv trods deres lidelser.

• #10   1. dec 2008 nej men som designer er man jo også ualmindelig "fri" ´det er jo altså også et drømme job at kunne nusse om tingene og som du siger finde fede ting som kan sælges i dk. det er da mega lækkert.
    jeg ville også en gang gå på TECO/TEKO i herning, den store designerskole de har. men jeg synes bare pludselig ikke jeg var så kreativ, og så faldt det lidt til jorden igen. men jeg synes det lyder rigtig spændnende, og så er det altså også bare ´super feminint og lækkert at "være designer" synes jeg smiley

• #13   1. dec 2008 sanne -- jo jeg er mega glad for det -- det er ikke et let job og man laver noget for sine penge - men jeg har en rigtig sød bruger -- og vi har mange af de samme interesser - så æaver mage af de samme tign jeg ville gøre her hjemme når jeg er på job - og lønnen er heller ikke helt så tosset endda

• #14   1. dec 2008 Jeg vil også... smiley Jeg startede den 1.4.08 i GE Money Bank og trods en masse modgang i mit privatliv som har resulteret i en del sygefravær og en mundtlig advarsel, er jeg lykkelig hver morgen jeg træder ind i banken, og ser de samme mennesker i øjnenen. Jeg steg også i løn, dog slet ikke til det i nærheden af dig, men jeg tjerner nok til vi kan leve som Konger og Guder. Forrig mandag blev jeg fritstillet men allerede mandagen efter havde jeg job i samme bank, bare i en anden afdeling. Der er jeg startet i dag, og jeg er stadig lige lykkelig som da jeg var i kundecenteret og havde tjek på det hele.

At have et job man er lykkelig for er guld værd har jeg erfaret!

Kommentér på:
må man have lov at "prale "lidt ?(Arb)

Annonce