må man have lov at "prale "lidt ?(Arb) {{forumTopicSubject}}
ja nu må jeg altså prale lidt. her i juni skiftede jeg job. jeg var så meget i tvivl om beslutningen men tog chancen og det takker jeg simplthen bare mig selv for hver eneste dag. før var jeg salgsleder for noget elektronik, og tiltrådte i juni som butikschef i helt anden butik og 40 km længere væk.
det er noget af det bedste jeg nogen sinde har gjort for mig selv ! .
før havde jeg 49 timer hver uge og 60 hver treidje.
nu har jeg præcis 37 timer og alt andet er overarbejds betalt.
og jeg er steget til det dobbelte i løn !
det er super skønt, for arbejdet er også bare meget mere mig, og hver morgen når jeg står op glæder jeg mig til at tage på arbejde, troede ikke man kunne have det sådan.
er der andre der har lyst til at "prale" lidt ?
¨
jeg ved godt at det er fuldstændig off topic, men altså, jeg er både i julestemning og glad så nu kom det altså lige ud
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 325 Hunde: 9 Emner: 2 Svar: 2.773
Ja jeg praler da lige med at jeg er kommet hjem fra Dronninglund Fertilitetsklinik for en times tid siden. Og ved du hvad jeg har med hjem? 2 stk. fryseæg oppe i mig ;o) Skal have taget blodprøve d. 15. december for at se om de er blevet siddende og giver mig min ønskede graviditet denne gang!
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 170 Svar: 914
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.015
godt nok var mange i vores omgangekreds meget skeptiske over at jeg lavede så radikalt et skifte - nu tror jeg de fleste er misundelige over at jeg turde...
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 631
jamen jeg er også bare så glad for det.´
jeg har knap 40.000 før skat og er 20 år, så det er ret dejligt, jeg har en kæreste på 28 så vi har jo hus og biler og både så jeg synes egentlig at mine penge går til noget fornufigt selvom jeg er så ung.
men jeg er i sær glad for at jeg har mit arbejde i denne tid hvor der venter en dyrlæge regning på omkring 15.000.
jeg var bare så ked af at tage på job før, jeg meldte mig ofte syg og jeg gad virkelig ikke. det var sådan at jeg nogle gange tænkte at hvis jeg nu bare lige skar mig lidt på en kniv ved at pakke varer ud så kunne jeg tage hjem
jul 2008
det er da bare så spændnende er det ikke ? og dagene er aldrig ens?
det der tiltaler mig ved handicap hjælper er at man kan være med til at gøre en forskel i andre folks liv, se at de er trygge ved én og være med til at give dem et godt liv trods deres lidelser.
jul 2008
jeg ville også en gang gå på TECO/TEKO i herning, den store designerskole de har. men jeg synes bare pludselig ikke jeg var så kreativ, og så faldt det lidt til jorden igen. men jeg synes det lyder rigtig spændnende, og så er det altså også bare ´super feminint og lækkert at "være designer" synes jeg
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.015
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 2.393
At have et job man er lykkelig for er guld værd har jeg erfaret!
må man have lov at "prale "lidt ?(Arb)