Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rabies vaccine
  • #1   8. dec 2008 Der står noget om ind og udrejse fra og til Danmark her: (link fjernet)

Frankrig er jo også et EU land, så jeg tror ikke reglerne er så forskellige..

• #2   8. dec 2008 her er også et link: http://www.ditfrankrig.dk/article.8.html

• #3   8. dec 2008 Ellers søg på google så er der en masse sider om det smiley

• #4   8. dec 2008 Jeg ved ikke med Frankrig. Ved med Sverige, og der er det meget strikse...

En Rabies vaccine varer 3 år.
    Dette er hvis hunden er ´vaccineret og fået godkendt blodprøve inden den er et år, og derpå får en re-vaccination inden et år efter første vaccine. Og så skal man huske ormekuren der varer 4 uger.

Man kan vælge to metoder:

1) hunden får rabies-vaccine, 120 dage efter(præcist) bliver der taget blodprøve, svaret på. om der er dannet antistoffer nok, kommer ca. 4 uger efter. Er der nok antistoffer kan hunden få ormekur og passet er færdigt.
    Denne metode er lidt usikker, 75 % chance får at hunden har dannet nok anti-stoffer. Men er hurtigere klaret ca. 4 måneder.

2) hunden får 2 vacciner med ca. 1 måned imellem. 120 dage, Derpå blodprøve og svar som den anden og ormekur.
    Denne metode er mere sikker end den første, men tager længere tid, ca. 6 måneder.

• #5   8. dec 2008 Line T - af hvad jeg kan se på fødevarestyelsen er svarige også en af de lande der er særregler for smiley Derfor er de mere strikse

• #7   9. dec 2008 Sverige er et særtilfælde :). Det er det samme om du tager din hund med til Tyskland eller Frankrig, da de begge er i EU, så det er bare de gængse EU regler der gælder smiley

Kommentér på:
rabies vaccine

Annonce