skal over og bo i New Zealand! :D {{forumTopicSubject}}
Må altså lige ud med min glæde.
Her det sidste halve år har jeg arbejdet meget hårdt, for at spare sammen til at komme til udlandet når jeg blev færdig med skolen.
Har tit tænkt ove rat london kunne være fedt, men alligevel, aaalt for dansk.
Her til aften spurgte min mor mig så om jeg kunne tænke mig at studere i et andet land. Fx high school. Og det ville jeg selvfølgelig super gerne og har også overvejet det meget, men shit, hvor er det dyrt. har aldrig nogensinde turdet at tænke på at komme fx til : USA, Australien, New Zealand, osv. Men nu her for et par timer siden sagde min mor til mig at hun havde undersøgt noget, og havde fundet ud af at at man kunne få stipendium hvis man rejste til New Zealand. Og det ikke var så dyrt igen. Faktisk billigere end fx london
Og så vil mine dejlige forældre oven i købet spare sammen de næste 2 år, for at de i slutningen af min "skolegang" kunne bo dernede med mig i en månede.
Er simpelthen SÅ glad! Tror bare det bliver det BEDSTE i mit liv!
Så New Zealand, here I come!
Skulle altså bare lige ud med det
- og, er der nogen af jer som har været på high school ? Og er det slemt at rejse fra sin familie og venner?
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Svar: 1.062
jeg har ikke selv gået på high school, eller for den sags skyld været i new zealand, men jeg har boet i new york, og det var bare den bedste tid, som jeg ville gøre om 1000 gange, hvis jeg var lidt mere rig end jeg er nu som faattig studerende... he he.... ( så måske engang i fremtiden
du skal bare glæde dig, og vide at det aldrig bliver som man forestiller sig, men meget bedre
rigtig god tur til den tid...
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 128 Svar: 395
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.408
Gik et år på high school i USA - lige udenfor Minneapolis i Minnesota, -som 15-årig... Det var fantastisk at komme væk - og lige hvad jeg trængte til, da jeg ikke havde lyst til at fortsætte direkte i gymnsiet, og heller ikke havde lyst til efterskole eller lign...
Det hårdeste for mig, var at vænne mig til en meget anderledes kultur. Det med hjemve led jeg ikke så meget af.... Underligt faktisk, for jeg var, og er stadig meget knyttet til mine forældre, men jeg havde slet ikke tid til at sætte mig ned og savne dem og vennerne i Danmark, for der var så meget nyt - hele tiden....
Hvis man er moden nok til det, er jeg sikker på at det bliver den bedste oplevelse i sit liv:-)
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
Det er hårdt at undvære sin familie og sin hund : ) men der sker så meget at man nærmest ikke når at opdgae det...
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.608
Til januar skal vi hjem til DK for good, det glæder jeg mig nu alligevel til, men en kæmpe oplevelse har det været
skal over og bo i New Zealand! :D