{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan kan det gå så galt ?
  • #1   9. dec 2008 Sygt ! Stakkels hunde smiley

• #2   9. dec 2008 hold da helt biiiiib* et hundehold...og foderforbruget-jøsses!

• #3   9. dec 2008 Jeg kan slet ikke sætte mig ind i at man kan holde så meget af SÅ mange hunde. Jeg ville have svært ved at knytte mig tæt til mere end en 7-8 stykker...

Men det lader da ikke til at hundene har lidt nogen nød udover formodentlig meget trange kår og at der er mange om at dele opmærksomheden?

• #4   9. dec 2008 Puuuha.. Samt det billed passer da vist igen ikke,sammen med den race de skriver det er..

• #5   9. dec 2008 Der står da intet om hundene på nogen måde havde det dårligt........
    Tværdig imod står der de alle kom ud på tur. At hundene var elsket.

Så ved ikke helt hvordan jeg forholder mig til det, men helt negativ er jeg altså ikke i lige dette tilfælde

• #6   9. dec 2008 Janie.. bryder mig ikke om,at man har 64 cokere i 2 rum.. det er vel næppe 2 balsale,de har haft til rådighed.. smiley

Dermed ikke sagt,at de ikke har fået foder osv.. men mon ikke kårene har været lidt trange..

Samt at skulle lufte 64 hunde ordenligt hver dag,kræver mere end 2 personer.. smiley

Men nu melder artiklen,ikke noget om,om de har fået hjælp

• #7   9. dec 2008 Den artikel er slet ikke fyldestgørende nok til jeg vil sidde og dømme.........

Det er dælme nemt at skabe antipati ved kun at oplyse der er mange hunde i trange rum, men hvor er resten?

Synes godt man må være lidt kritisk hvad kilder angår før man bare kaster sig i støvet og hoster galde op ;o)

• #8   9. dec 2008 Famøse Famse Janie. .
    er enig hvad angår man skal stille sig kritisk, men at have så mange hunde i 2 værelser og med 2 mennesker der er op i årene til at passe dem og gå ture med dem på skift (hvor mange gange om dagen har de gået ture med alle de hunde?) - Det kan så undre een, at ingen har reageret før, for der er garanteret kommen kuld efter kuld uden at de ældre mennesker måske har nænnet at sælge dem ? Men herhjemme er det ikke meget bedre har man oplevet flere gange - synes godt man må være lidt kritisk hvad angår ens naboer hvor man ved der er hunde - de bør passes ordentligt ............ derfor linket -

• #9   9. dec 2008 Jeg ser ingen steder der står de ikke er passet ordentligt.

Det eneste negative jeg læser er pladsen, eller mangle på samme.

Jeg hører dagligt om hunde der efter forholdene burde kunne leve som de rene hundeadelige, men har det af h...... til.

Jeg er enig i, artiklen giver en dårlig smag i munden, men dømme gør jeg ikke før der ville komme mere på bordet :o)

Kommentér på:
hvordan kan det gå så galt ?

Annonce