504 visninger
|
Oprettet:
hvordan kan det gå så galt ? {{forumTopicSubject}}
(link fjernet)
til orientering er det i Frankrig, men alligevel, - det kunne også ske herhjemme
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 128 Svar: 395
okt 2006
Følger: 66 Følgere: 62 Hunde: 7 Emner: 274 Svar: 4.722
okt 2006
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 81 Svar: 904
Men det lader da ikke til at hundene har lidt nogen nød udover formodentlig meget trange kår og at der er mange om at dele opmærksomheden?
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.988
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Tværdig imod står der de alle kom ud på tur. At hundene var elsket.
Så ved ikke helt hvordan jeg forholder mig til det, men helt negativ er jeg altså ikke i lige dette tilfælde
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.988
Dermed ikke sagt,at de ikke har fået foder osv.. men mon ikke kårene har været lidt trange..
Samt at skulle lufte 64 hunde ordenligt hver dag,kræver mere end 2 personer..
Men nu melder artiklen,ikke noget om,om de har fået hjælp
jun 2005
Det er dælme nemt at skabe antipati ved kun at oplyse der er mange hunde i trange rum, men hvor er resten?
Synes godt man må være lidt kritisk hvad kilder angår før man bare kaster sig i støvet og hoster galde op ;o)
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.311
er enig hvad angår man skal stille sig kritisk, men at have så mange hunde i 2 værelser og med 2 mennesker der er op i årene til at passe dem og gå ture med dem på skift (hvor mange gange om dagen har de gået ture med alle de hunde?) - Det kan så undre een, at ingen har reageret før, for der er garanteret kommen kuld efter kuld uden at de ældre mennesker måske har nænnet at sælge dem ? Men herhjemme er det ikke meget bedre har man oplevet flere gange - synes godt man må være lidt kritisk hvad angår ens naboer hvor man ved der er hunde - de bør passes ordentligt ............ derfor linket -
jun 2005
Det eneste negative jeg læser er pladsen, eller mangle på samme.
Jeg hører dagligt om hunde der efter forholdene burde kunne leve som de rene hundeadelige, men har det af h...... til.
Jeg er enig i, artiklen giver en dårlig smag i munden, men dømme gør jeg ikke før der ville komme mere på bordet :o)
hvordan kan det gå så galt ?