Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kontaktlinser, avs..
  • #1   12. dec 2008 Min kæreste bruger linser, og hvis han ikke har haft dem i et par dage kan de godt drille lidt eller hvis han er udsat for røg e.l.

Dog ved jeg man også kan være småallergisk over for den væske, de ligger i (hvis det altså ikke er dagslinser) så hvis det bliver ved, ville jeg lige snakke med optikeren!

• #2   12. dec 2008 Det er dagslinser, synes jeg var det nemmeste at have med at gøre. Tusind tak for dit svar, jeg må lige se det lidt an. Kan også være fordi de var lidt svære at tage ud selvfølgelig..

• #3   12. dec 2008 Hej,

Om det er normalt, kan jeg ikke sige dig. Men da du jo ikke er så rutineret i at tage dem ud endnu,kan du måske være kommet til at ridse dit øje med en negl. Ligeledes skal du tænke på at linsen ligger som en hinde på øjet og når du fjerne den "blotter"du øjet igen for skidt og snavs. Sørg evt for at dryppe øjet med lidt saltvand inden dufjerner linsen, så du ikke irriterere øjet når du fjerner den.

Det forsvinder med tiden.

• #4   12. dec 2008 Det kommer an på hvor meget mas der var for at få den ud..

Jeg havde også nogle gange ondt i det ene øje, men det var fordi det var en kamp at få linsen ud

• #6   12. dec 2008 Der var en del bøvl med det øje, så det er nok bare det som i nævner. Er bare ikke så glad for øjne og er ikke lige vant til at have ondt i det, så det føles ret mærkeligt smiley Men jeg må bare øve mig.

• #7   12. dec 2008 Hvad havde du lavet lige før du tog linsre ud? Ved min kæreste kan smadre sit øje hvis han har et eller andet krads på fingeren. Den gang han kom til at fjerne linser efter at have brugt skin tonic, var det rødt hele aftenen

• #8   12. dec 2008 Ja tror jeg er kommet til at ridse det, bøvlede godt nok en del med at få den ud.

Fantasibarnet: Jeg vaskede fingre lige inden (havde jeg fået at vide af optikeren), men det kan jo også være parfumen fra sæben måske, ligesom du nævner med skin tonic.

Kommentér på:
Kontaktlinser, avs..

Annonce