{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så kom hun i løb
  • #1   21. dec 2008 Og hvordan skal hun så lære at holde sig selv rent?

  • #2   21. dec 2008 Måske

    Min hund fik dem ikke på, og de fremtidige får det heller ikke.

    Så må man undvære gulvtæpper. Håndklæder og tæpper kan lægges på sofa og seng (ja Luna kom begge steder, selvom hun var i løb)

    Nå, det var bare min holdning *s* Og ingen kan få mig til at tro, at en tæve synes det er okay, at have dem på


  • #3   21. dec 2008 Min lille tulle har ikke været i hendes første løbetid endnu. Hvis hun ikke kan holde sig selv ren så bliver hun altså nød til at få sådan en løbetidstrusse på, kan da ikke have blod i hele huset

  • #4   21. dec 2008 Det er da lige til at vaske af.. Jeg tog da lige at kørte gulvet over flere gange om dagen i de perioder..

    Hvorfor har I så fået en tæve? Helt ærligt.. der er da intet naturligt ved løbetidsbukser..


  • #5   21. dec 2008 suk* de løbetider :o)

    her i huset gør vi heller ik meget i løbetidsbukser...tæver og hanner skilles og der bliver vasket gulve samt peget når tæverne har "spildt" så samler de selv op.....så nemt som at klø sig selv i måsen:o)


  • #6   21. dec 2008 nu var det bare en kort periode da hun sad i sofaen. nu er der kommet håndklæde i sofaen, hun erlige begyndt i dag...

    jeg har ikk tænkt mig at give hende trusser på hele tiden, kun korte perioder hvis vi ikk er hjemme, eller det bliver for meget til hun kan holde sig ren. må indrømme jeg ikke lige syntes det er særlig smart at have blod over hele huset når der også er 2 katte her. desuden har jeg ikke helt tiden til at gøre rent hele tiden...

    nu var det også mere det lidt sjove i det=) hun havde dem på max 15 min.



  • #7   21. dec 2008 Heller ingen løbetidsbukser her..

    De fleste lærer at holde sig rene når de får chancen til at lære det.


  • #8   21. dec 2008 missclotte R*

    det er faktisk ganske simpelt at lære hende at gøre rent efter sig-så behøver du ikke hjælpe særlig meget selv....jeg husker bare på at pege på blodpletterne på gulvet og straks vasker hun dem selv af-nøjagtig som hun også vasker sig selv...og møbler kan da dækkes af imens hun bløder.....med min den yngste tog det lige knap 2 løbetider, så var det lært og nu er det stort set ikke nødvendigt at rengøre mere end normalt:o)


Kommentér på:
så kom hun i løb

Annonce