{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
364 visninger | Oprettet:

Vil ha' mine aftener tilbage ! :-| {{forumTopicSubject}}

Sidder lige her til aften og tænker at det hele går lidt for meget op i lortebleer , fodring og børneunderholdning hele aftenen, hele dagen døgnet rundt...
Hjælper så heller ikke at vi alle har været syge i 2 mdr .. *suk*

Glæder mig til at ungerne er større så vi kan få vores aftener tilbage !!

( Elsker selvfølgelig mine børn, men har lige et øv-øjeblik *G* )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ha' mine aftener tilbage ! :-|
  • #1   21. dec 2008 Trine - Hold da op, ja så skal jeg ikke klage kan jeg godt se !! ... Min mand gør langtidssygemeldt hjemme så vi er begge to om børnene hele tiden.. ( søn på 2 år og datter på 5 mdr ) ...

Ej det må virkelig være hårdt.. Hvordan klarer du den ?

• #2   21. dec 2008 Jeg synes det burde være en menneskeret, at alle forældre fik dags børnefri om ugen - for både deres egen og for børnenes skyld..

Synes det må være dælens hårdt at have småbørn.....

• #3   21. dec 2008 CH -
    Det lyder dælme godt.. Hvornår kommer du og passer ungerne, så smutter mig og manden på restaurant !!!?...

Et par gange har min mor haft vores lille datter hele dagen ( hun er flaskebarn så det er jo nemt nok ) og det har været som en gave fra himlen at ha' helt 'fri' ....
    Men normalt er det nu nemme børn vi har, men det er sgu hårdt når man selv er syg og manden hele tiden fejler noget nyt...

Så ja, helt enig med dig i at har man haft lidt fri så ér overskuddet altså større til at tage de små hverdagsproblemer smiley

• #4   21. dec 2008 Min den mindste er heldigvis blevet 9, men derfor kan hun nu godt drive os til vanvid alligevel;-)
    Men det bliver helt sikkert nemmere, når de er mere selvhjulpne.

• #5   21. dec 2008 Heheh - der er en grund til, at jeg har valgt ikke at få børn Stine *GG*

• #6   21. dec 2008 Susanne: Kan du ikke få aflastning gennem kommunen?

• #7   21. dec 2008 Hvem er de?

• #8   21. dec 2008 Det lyder da helt uhyrligt.
    Det går jo også ud over dit yngste barn, at der skal tages særlige hensyn tilden ældste.

• #9   21. dec 2008 Tror jeg ville tage kontakt til SR-bistand, da det ikke lyder til, at din kommune er særlig effektiv.

• #10   21. dec 2008 Helle - Ikke fordi at jeg IKKE nyder mine unger mens de er små, meeeen jeg ser da også frem til den lidt mere selvstændige alder *G* ..

Susanne - Ja ok det må være hårdt ! .. Kender en voksen der lige har fået konstateret Aspergers i en alder af 33 år. Og hun er da også en mundfuld til tider...
    Så skal jeg ikke brokke mig for meget over at ha' 2 helt normalt fungerende børn..

• #11   21. dec 2008 Nu har jeg ikke selv nogle børn, men med alting har alle vel perioder hvor man bare er træt af det .. Jeg vil da også gerne indrømme at jeg har dage hvor jeg syntes det er mega irriterende at skal ud og gå med hunden, men alligevel går jeg da ud med min hund .. Man må tage det sure med det søde .. Men forstår dig skam godt smiley

• #12   22. dec 2008 Stine P. Godt man er færdigt med at skifte ble, men glæd dig,
    om 10 til 15 år så går det den rigtige vej !!!!!.

• #13   22. dec 2008 Jeg kan sagtens følge dig, Stine. Havde det selv sådan i perioder, da min knægt var lille - og jeg havde så kun 1 smiley

Nu synes jeg så næsten, at jeg ser ham for lidt, fordi han er på skift hos sin far og mig. Men hvor er det alligevel dejligt, at han er blevet så stor at han sagtens kan være alene hjemme et par timer, bare han har sin telefon. Nogen ting bliver bare nemmere, når ungerne bliver lidt større, men på den anden side er der så mange dejlige oplevelser med de helt små, som ikke kommer tilbage.

Susanne : Det må være rigtig hårdt, og nogen gange fatter man ikke at kommunerne altid tænker i penge før de tænker i menneskesjæle. Håber for jer, at det snart lykkes at få noget hjælp.

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 169
    #14   22. dec 2008 Susanne:
    Har en far der er hjerneskadet, og kommunen forstår overhovedet ikke han skal have hjælp.... Læser tilfældigvis til eksamen i forvaltningsret, det især kommunerne, og det ligesom om at man skal have taget en helt uddannelse i det, bare for at få dem til at gøre som de skal

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

#15   22. dec 2008 jaaa. men jeg synes tit det virker som om de går uden om at overholde deres pligter overfor borgeren.... Man skal banke i bordet for at få sin ret. Kender en familie med en autist dreng, og moren er somme tider helt slidt ned af at slås med kommunen...

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

#16   22. dec 2008 ja, det er skrækkeligt.....
    Tror det meste af det handler om budgetter osv.... men de tænker ikke over hvordan det rammer familier

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

#17   22. dec 2008 det er jo det. Har set ham her give sin mor blodtud:-(
    Men nu kæmper de vist for at få ham på en specialiceret efterskole..... Men det er også en kamp

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

#18   22. dec 2008 åh nej.... Det er hårdt

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

#19   22. dec 2008 Nej... Der findes som sagt de specielle efterskoler, og kommunen skulle meget gerne hjælpe, men det er også en meget svær beslutning at tage

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

#20   22. dec 2008 det er utroligt,... hvad med aflastning, det har dem jeg kender

• #21   22. dec 2008 kan godt følge dig.. min søn blir 6 til marts men er lidt bagud med nogle ting og derfor også i perioder opføre sig helt ved siden af hvad en på hans alder burde og skal derfor os vente endnu et år med at komme i skole..

jeg har aldrig før haft syndes det var hårdt at være mor har Altid nydt det og elsker børn, om jeg så har 6 unger rendene herhjemme har jeg hygget mig:)

men liige for tiden for første gang i snart 6 år har jeg haft tanken det ku være dejligt bare at være sig selv engang imellem tihi..
    nok fordi jeg nu har nogle dejlige veninder uden børn og syndes det må være skønt bar at ku kører når man vil osv..

meen det går nok hurtigt over tihi:)

Og hey det behøver altså overhoved ikk at være hårdt at være alene mor:)

har selv været det en periode og faktisk nød jeg det og savner det nu engang imellem.. thii..
    Det kommer altid an på hvordan man planlægger sin hverdag og opdragelse og bestemt også om ens børn altid er syge eller noget..
    det var min så han led af slem astma som helt lille..
    min søn har været syg på forskellige måder siden han blev født til han blev 5 næsten, men jeg har nu aldrig syndes det var hårdt og jeg er nærmest alene mor for hans far/min kæreste laver godt nok ikk meget så jeg har nærmest 2 børn hjemme.. så kender det..

Men jeg tror alle mødre/forældre i perioder vil kunne komme til at tænke det ku være dejligt med noget frihed..

også derfor jeg ikk tror jeg skal ha flere børn, hellere låne andres:)

min mor er så sååå sød hun tager kevin den 26-28 december så der er jeg mig selv og kæresten skøønt udover jeg selvføgelig skal arbejde tihi..

men hold op hvor er jeg stadig rigtig glad for min dejlige dreng og jeg ville ikke have haft et så indholdsrigt og dejligt liv uden ham.. han giver hverdagen mening, glæder og sorger og det hele der gør livet værd at leve:)

At kysse ham godmorgen og godnat og se ham smile, gemme sig under dynen grine osv det giver varme i hele kroppen og gir mening med livet:)

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

#22   23. dec 2008 sikken et positivt indlæg....
    Har ingen børn, er ikke sikker på jeg får det, men alligevel, ret rart at høre

Kommentér på:
Vil ha' mine aftener tilbage ! :-|

Annonce