{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

betryggende.. {{forumTopicSubject}}

At det ik kun er mig der er tosset =D
Sidder på min anden nattevagt i dag og var sikker på at jeg hørte nogle ved en dør igår.. Idag har min faste nattevagt jeg snakker med ringet for lige at sige noget til mig og vi snakker så om det her.. Og hun hører også nogle underlige ting WUHU ik kun mig..
Men sjovt det er det ik.. Og i skrivende stund kom det igen smiley

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  betryggende..
  • #1   22. dec 2008 lyder ret uhyggeligt. Ville ikke bryde mig om at være der alene selvom jeg synes sårn nogen uforklarlige ting er ret spændende

• #2   22. dec 2008 der var også lige to lyde efter hinanden der ik sku være der så sidder godt nok og er nervøs.. men heldigvis plejer jeg ik at have nattevagt

• #3   22. dec 2008 træls. hvor længe skal du være der?

• #4   22. dec 2008 til kl 11.. Der kommer først nogen kl 7 smiley

• #5   22. dec 2008 Hvad er det for et sted du arbejder? Kan der komme nogen ind eller har du mere fornemmelsen af, at det er noget spøgelseshalløj?
    Det lyder i hvert fald ikke rart, hvis du skal være der alene en hel nat.

Godt du har HG og en telefon smiley

• #6   22. dec 2008 har sku ondt af dig. du må jo bare prøve at tænke på noget andet. så du ikke bliver helt paranoid.

• #7   22. dec 2008 Mie: alt er lukket og låst.. Det er nærmest en ordre vi har for at sikre os selv smiley
    Jeg arbejder på et bosted for multihandicappede så det er ik dem der lister rundt

trine: har overvejet at sætte min com til at spille musik men er sku bange for at jeg ik hører hvis der er noget med beboerne smiley

Så pest eller kolera..

• #8   22. dec 2008 Jeg tror ikke du har noget at være bange for så, men ubehageligt er det jo alligevel. Som Trine skriver, prøv at foretage dig noget, f.eks. noget sjovt spil på puteren, så dine tanker bliver afledt, men du stadig kan høre hvis en beboer har brug for noget.

• #9   22. dec 2008 Okay ja kan jeg så godt forstå. Når jeg er alene om aften tør jeg ikke spille musik fordi jeg er bange for ikke at høre hvis nogen kommer

• #10   22. dec 2008 det er her på det sidste jeg har oplevet meget af sådan nogle ting. og det har aldrig sat sig på mig som det gør nu.. har i et stykke tid haft nogle uforklagelige lyde/ting omkring mig..
    Men ja jeg ska ik tænke mere på det.. ellers når jeg da at gå hjem inden min vagt overhovedet er ovre =D

• #11   22. dec 2008 øv. ville ellers godt høre mere om de ting du har oplevet. synes det spændende og skræmmende på en gang. Men vil ikke sige mere. det skal jo ikke være sådan du går hjem.
    Men er klar på en debat om det en anden dag

• #12   22. dec 2008 imorgen når jeg har sovet om det ka vi snakke om det =D

• #13   22. dec 2008 okay. hehe

• #14   22. dec 2008 bare skriv hvis der er noget eller du lige skal tænke på noget andet. sidder her nok et par timer endnu. har nemlig ikke noget liv. hehe

• #15   22. dec 2008 hehe det ska jeg nok smiley ja jeg sidder her til kl 7 der kommer to mere til vagten men der ska jeg heldigvis også i gang med at lave noget så har man lidt lettere ved at holde sig vågen..
    Jeg ska egenligt lige smøre deres mad og sætte noget tøjvask over smiley

• #16   22. dec 2008 Ja vi må hellere gemme historierne til en anden gang, selvom jeg også synes det kan være lidt facinerende.
    Jeg er nok også på lidt endnu :o)

• #17   22. dec 2008 hehe ja jeg synes også at det er fasinerende og har heller aldrig været skræmt som jeg er for tiden..
    Eller skræmt og skræmt synes bare at jeg lige spotter nogle ting omkring mig

• #18   22. dec 2008 jeg tror sku også snart at jeg får parania hehe

• #19   22. dec 2008 Haha..

• #20   22. dec 2008 Kristina:
    Så skulle du ikke ha været mig da jeg boede alene i en lejlighed hvor jeg havde anmeldt naboen for at tæske sin kæreste der foregik en masse inde ved siden af. og vidste jo ikke hva han kunne finde på. Så jeg havde flasker foran døren om natten når jeg sov så de væltede hvis nogen kom ind og den største køkkenkniv under sengen.

• #21   22. dec 2008 Uha Trine, det lyder ikke rart, men jeg ku alligevel ikke lade være med at grine lidt..... smiley

• #22   22. dec 2008 Haha , man bliver jo selv bange for at der sker noget med en ;s.. ja mig og en veninde var engang alene hjemme og vi syntes altså hele tiden vi hørte noget, så vi havde også køkken kniven klar og en gryde ske

• #23   22. dec 2008 haha en grydeske =D
    Hvor meget skade tror i at i ku gøre med den..
    Ej undskyld jeg er flad af grin.. jeg ka godt se jeres situation.. MEn en GRYDESKE =D

• #24   22. dec 2008 og mener paranoia, ja stavefejl er gratis, selv op til jul! ,..
    ja en grydesko hihih .. det gør faktisk ondt hvis man lige får sådan en i bolden hehe

• #25   22. dec 2008 hehe. det var det heller ikke. var ikke bange for at anmelde ham for min kærste boede sammen med mig på det tidspunkt og kunne høre han tæskede hende uafbrudt og hun skreg og græd og hørte en dag hun prøvede at flygte på et tidspunkt. men så fik min kæreste arbejde et andet sted og måtte flytte. så der var jeg helt alene med den galning inde ved siden af. han så ret surt på mig når jeg mødte ham på gangen. Han vidste godt det var mig der havde ringet efter politiet den dag

• #26   22. dec 2008 Så jeg var paranoid hver aften i de måneder jeg boede der. heldigvis kom min veninde tit og overnattede

• #27   22. dec 2008 puha :s ja man ved sku aldrig hvornår det slår klik med sådan nogle! Bor de stadig ved siden af? .. det må da godt også være ubehageligt med skrig og skænderiger hver aften

• #28   22. dec 2008 Nej er heldigvis flyttet. Det var kun en gang. min kæreste var ved sin familie den aften så jeg var sammen med min veninde i lejligheden. Da vi skulle til at sove lød det som der var en der blev kylet rundt og hun skreg og man kunne høre ham slå. det var en meget lydhør opgang. Vi var så bange at vi først ikke turde ringe til politiet og vi kunne ikke sove. Næste morgen tog hun hjem og jeg aftalte med hende at hvis der skete noget inde ved siden af så skulle jeg skrive en sms om at hun skulle ringe til politiet og fortælle det hele og give dem adressen. Var bange for han skulle høre jeg ringede efter politiet fordi der var så lydhørt.
    Nå men så lige pludselig kan jeg høre dem skændes igen og han slår og hun begynder at græde. så høre jeg hende åbne døren og falde ud på opgangen stor tudende. Tror hun prøvede at komme væk. Kunne så høre han slæbte hende tilbage til lejligheden og låste døren. så jeg skrev til min veninde at hun skulle ringe efter politiet.
    Kunne høre da de kom og bankede på naboens dør men han åbnede ikke. og vidste jo han var der inde. Så jeg hviskede gennem døren til politiet at de altså stadig var derinde. Så sagde de jeg skulle ringe til min visevært så de kunne få nøglen til lejligheden. til sidst åbnede naboen så døren og sagde han aldrig ville slå og pigen gav ham bare ret. så der var ikke mere for politiet at gøre. de kom så ind til mig og fortalte at hende pigen skulle hjem til bosnien om en uge så måtte hun ikke være i landet mere. Men mødte hende flere gange selvom det var måneder siden hun skulle være rejst og kunne høre et ren af mennesker derinde om aften nogen gange. så frygter lidt han solgte hende

• #29   22. dec 2008 Han fandt ud af det var mig der ringede fordi politiet snakkede med mig i min lejlighed. og man kunne sagtens høre hvem der gik ind i hva for en lejlighed

Kommentér på:
betryggende..

Annonce