{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Lise J
Lise J
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 169

jul, uden kæreste {{forumTopicSubject}}

min kæreste og jeg har kun kendt hunanden i ca 5½ måned, så holder jul hver for sig. Han med rigtig ,familie jul, med de forskellige julefrokoster fra nu af og resten af ugen,
Jeg skal sidde derhjemme med min hjerneskadede far, som jeg ikke kunne slæbe til jylland.
Jeg er jaloux, misunder ham alle hans familie besøg, og hans mor der ordner alt.
Endnu mere savner jeg ham så der gør helt ondt...
Kender i det?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jul, uden kæreste
  • #1   23. dec 2008 Lise: har virkeligt ondt af dig og beundrer din styrke. Ja kender godt det med at savne til det gør ondt ser kun min kæreste hver anden weekend. og vi har været sammen i 3 år og boet sammen så det ret hårdt ikke og se ham så tit mere

• #2   23. dec 2008 Kender desværre ikke til det, men føler da med dig *knus*.
    Jeg sidder så i Vietnam sammen med kæresten og min familie er helt omme på den anden side af jorden og jeg ville aller aller helst bare være hjemme sammen med dem, men vi kommer hjem til januar og så holder vi en ekstra julefest for Giz og mig smiley

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

#3   23. dec 2008 åh, det kan jeg godt forstå....
    Normalt ser jeg min ca 3 gange om ugen, men lige nu er han en stor lykkelig kernefamilie, Jeg under ham det også, og er misundelig.... Har så dårlig samvittighed, fordi jeg muligvis sagde han måtte prioritere i et svagt øjeblik..... har virkelig forsøgt at gøre op for det, men tror slet ikke han fattede hvor slem jeg var, heldigvis...

langdistance????

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

#4   23. dec 2008 GizmoF...
    Hold da op, lyder da lidt spændene....?
    men ville også savne familien hvis jeg var så langt væk. Skal heldigvis være sammen med min far, han er ret vigtig

• #5   23. dec 2008 Lise: ja nu er det. vi boede hjemme ved vores forældre i samme by da vi mødte hinanden. så skulle vi begge på skole i kolding og boede så sammen et år der. Men nu har han læreplads i kolding og jeg i århus. Så vi ses ikke så tit mere desværre. øv bøv.

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

#6   23. dec 2008 Trine K
    Øv du har det vist værre end mig....
    egentlig er jeg bare lidt ynkelig, for normalt ses vi hele tiden:-)
    Kan godt sætte mig ind i din situation, havde engang kæreste på fyn, og boede i kbh, det bare ikke sjovt;.(

• #7   23. dec 2008 Prøv du at nyde din jul med din hjerneskadede far.

Du har ham på lånt tid, og jeg er sikker på den dag du ikke har ham, så glædes du over du gav ham noget den tid du havde ham :o)

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

#8   23. dec 2008 Famøse F
    I Know.... det erdog lidt trist alligevel, han er nogenlunde normal, men lider muligvis af depression oveni... DVS. det er rigtig svært at gøre ham glad, og skal lige have det ud:-)

• #9   23. dec 2008 Lise, det er godt du har din far smiley

• #10   23. dec 2008 Lise. nej det rigtig træls især når man havde vænnet sig til at bo sammen

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

#11   23. dec 2008 Uanset hvad, så er min far nok den bedste i verden. Selvom han er hjerneskadet og er blevet fattig, så forsøger han stadig at løse alle mine problemer...... en rigtig far.

• #12   23. dec 2008 det lyder godt. som en rigtig farmand skal være

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

#13   23. dec 2008 jaa... han er sød...
    Men hold da op det kommer bag på mig ved sådan en anledning som jul, hvor voksen man bliver når ens forældre bliver syge

• #14   23. dec 2008 Han lyder som en dejlig mand :o)

Håber I finder "rytmen" og får en rigtig hyggeaften trods savnet af kæresten.

• #15   23. dec 2008 Lise: kunne jeg godt forestille mig. kan selv mærke jeg er blevet mere voksen på en måde efter min farmor har fået demens

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

#16   23. dec 2008 ja, det ligesom om man bliver overvældet af ansvaret....
    Jeg plejede at være sådan en pige der gik i byen med vennerne, og alt det der... nu sidder jeg herhjemme, har dårlig samvittighed hvis jeg er væk en dag eller to, selvom min far sagtens kan klare sig

• #17   23. dec 2008 Lise: kan godt følge dig. min familie har ikke altid været problem fri og når jeg tager i byen og så min mor ringer og siger nu der skænderi igen eller noget så har jeg det også dårligt.

• #18   23. dec 2008 Nej, livet er ikke altid nemt smiley Men jeg håber, at I alle alligevel får en rigtig dejlig jul. Jeg kan godt forstå, at man savner sin kæreste og gerne ville være sammen. Men næste år..... Husk det smiley Pas godt på jer selv! Og dejlig far du har, Lise!

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

#19   23. dec 2008 Ja.... Min far er så ydmyg, så selvom han fik blodprop nr. 5 ville han ikke belemre mig, det er næsten det værste.....
    Men hold da op man bliver voksen, når ens famile ikke længere har "alting er fint" facaden på

• #20   23. dec 2008 Lise: Kender godt det der med at en person ikke vil belemre end. min kærestes mor har fået bypass og har sukkersyge. Hun havde sygeplejeske på 3 gange om dagen på et tidspunkt og når sygeplejesken kom og spurgte hvordan hun havde det sagde hun altid hun havde det fint selvom det ikke passede. det bare noget af det værste

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

#21   23. dec 2008 jeps...
    aner ikke hvordan man skal trænge ind.... Det er helt umuligt

• #22   23. dec 2008 ja det er de tror det godt fordi det beskytter os. men det kan jo bare gøre hende endnu mere syg hvis hun ikke siger sandheden

Kommentér på:
jul, uden kæreste

Annonce