{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

kald mig bare pylret - at undvære hund {{forumTopicSubject}}

ja så er Vanni sendt i pension, han bryder sig ikke om alt den skyderi, så i år har vi valgt, at han skulle ud på landet i en pension.
Men hold da fast jeg synes det er hårdt, jeg tudede hele vejen hjem, og jeg savner ham allerede.
Kan jeg godt tillade mig at ringe til pensionen senere på dagen, for at høre hvordan det går med ham???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kald mig bare pylret - at undvære hund
  • #1   31. dec 2008 Ja da...((o:

• #2   31. dec 2008 ja da

• #3   31. dec 2008 Jeg ville have det på sammen måde som dig...

Jeg skal i uge 3 på kursus og har valgt at køre frem og tilbage hver dag, ( ca. 300km) fordi jeg ikke kan undvære ham en hel uge og han kan helt sikkert ikk undvære mig *S* og sidst men ikke mindst, så tror jeg ikk at der er nogen der kan passe ham godt nok i en hel uge *S*

• #4   31. dec 2008 Det kan du helt sikkert:-)

• #5   31. dec 2008 Mange steder bliver der ikke fyret af ude ved hundepensioner..

• #6   31. dec 2008 Jeg er på en hundepension lige nu - og der er da også folk der ringer ud for at høre hvordan det går med deres hund. Jeg synes det er fint de ringer.
    Jeg ville selv være ved at dø hvis mine skulle i pension, uden det er mig der er her ude.

• #7   31. dec 2008 DG: jeg har også haft samme tanke, om ikke det var en dum ide, at sende ham i pension, for så ville han være uden sin familie. Men efter at havde fundet en pension, som ligger i ly for skov og ude på landet, så er jeg tryg ved at han er der, for der er ikke så meget skyderi, og han få sig en på opleveren:-)

• #9   31. dec 2008 DG: Når jeg skuer op på fuld volume for operaen og den klassiske musik herude - så hører ingen hunde noget fyrværkeri.
    Selv de mest bange hunde, ligger og snork sover til den høje, men beroligende musik.
    Tror da også andre pensioner bruger samme metode som jeg.

• #10   31. dec 2008 Vi har også nogle år afleveret vores laaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt ude på landet, i år tager vi dem alle 4 med på landet hos vores venner.

Kan tydeligt forestille mig hvordan du har det, jeg hader at aflevere mine, selvom det er steder jeg føler mig tryg ved.

Ring endelig og hør hvordan han har det, så du kan få en rolig aften:)

Godt nytår smiley

• #11   31. dec 2008 DG: skulle lige til at sige, at så har du godt nok en god hørelse:-). Nu har vi valgt at prøve at have ham i pension, så må vi se, hvordan det kommer til at gå:-) Hende som har pensionen, hun virker ret fornuftig omkring det, at det er nytårsaften, så har tiltro til at det nok skal gå.

• #12   31. dec 2008 Tinna: lige netop, hun går meget ind for, at hundene skal høre klassisk musik og alt mulig andet, så de får en god aften:-) er bare lidt usikker på om min Vanni nu også kan være stille, han er en meget snakkende hund, og især når der er andre hunde i nærheden:-)

• #13   31. dec 2008 Gitte: Det er der så mange andre hunde der også er. Det eneste jeg hører lige nu er vov vov vov vov *GG*

• #14   31. dec 2008 Vi har også valgt pension til Balder, da han heller ikke er den store fan af nytårsaften...

Og har da også haft mine tvivl hvor vidt han nu bliver bange osv., men de sagde at når de først fik skruet op for lyden, og at det ligger ude på landet, så havde jeg ikke noget at være nervøs for. smiley

Samt de kan altid holde øje med hundene, de har nemlig lige fået installeret videoovervågning af boksene..;-)

• #15   31. dec 2008 -----------------------------NYT-------------------------------------------

Jeg har lige haft ringet til pensionen, for at høre, hvordan det står til med min Vanni. Og hun fortalte at han bare lå og slappede af i sin kurv. smiley dejligt at høre, at han bare slapper af og ikke står og larmer, som han ellers er berygtet for

Kommentér på:
kald mig bare pylret - at undvære hund

Annonce