Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dreamweawer
  • #1   1. jan 2009 jeg bruger dreamweaver, hvis jeg ikke koder selv.. kører stadig på en ældre MX-version.

Hvis det skal være en wysiwyg, så er det klart min foretrukne.

• #2   1. jan 2009 Det kommer bestemt an på hvor meget erfaring du selv har?

Dreamweaver er i mine øjne et af de bedste og størte program indenfor web og kan varmt anbefale det.

Hvad med frontpage? Har ikke selv erfaring med det, men ved det er det de bruger ved valgfag på handelskolerne !

Ellers for at gøre det helt vildt let, så er der jo også www.webbyen.dk , www.123hjemmeside.dk og andre !

• #3   1. jan 2009 Har brugt frontpage men min maskine hvor frontpage lå på er blevet stjålet og den nye har ikke cd rom drev, så kan ikke få det lagt ind på den nye og trænger også til et nyt design på siden....
    Skal man skrive koder i dreamweawer eller virker det ligesom frontpage??

• #4   1. jan 2009 Jeg arbejder i Dreamweaver og er rigtig glad for at bruge det..

Man kan både arbejde rent i koder, eller rent i designet eller begge dele. Det er meget brugerdefineret, alt efter hvad man gør bedst.

Jeg arbejder bedst i designet, men også i koderne, hvis der lige er behov for det..

• #5   1. jan 2009 Du skal ikke, men du kan selvfølgelig godt.

Hvis du kaster dig over dreamweaver, så vil jeg da anbefale at du investerer i et af de mange hæfter fra forlaget Libris - de er for det første gode opslagsværker, og så er de nemme at forstå for alle... og de har altså osse til Dreamweaver.

• #6   1. jan 2009 Kan det godt passe det koster 400$?????

• #7   1. jan 2009 det ka det sikkert godt - jeg har ikke selv betalt for mit - men det er et ret stort og omfattende program, og adobe er ikke ligefrem kendt for at have discountpriser.

Ellers kig på www.edbpriser.dk der kan du se priserne i danmark

• #8   1. jan 2009 hvis du er i tvivl om du vil give så mange penge for et program du ik kender så kan du prøve programmet gratis i 30 dage på www.adobe.com

• #9   1. jan 2009 og frontpage kan godt sætte ekstra på ens koder hvilket er en stor belastning når man selv koder

• #10   1. jan 2009 Jeg bruger Frontpage, så behøver du ikke kunne koder.

• #11   1. jan 2009 Har bestilt det og min veninde, som åbenbart er lidt dreamweaver nørd, hjælper lidt....

Nogen der så ved hvordan man kommer øverst på google??
    Har hørt om et program der gøger på ens hjemmeside, og "klikker" ind på den, da google viser den mest søgte hjemmeside først, men kan ikke finde det nogen steder.

• #12   1. jan 2009 dem der er øverst på googles søgeliste - de betaler for det - længere er den ikke.
    Ellers skulle google have taget højde for de fleste former for 'snyd' i den retning... og at der skulle være et slags system med at bl.a. vægtes hvor mange andre sider der linker til din, og hvor ofte den så reelt bliver set. Men stadigvæk, hvis du hurtigt vil øverst, så skal der spyttes i bøssen.

Kommentér på:
dreamweawer

Annonce