Nytår´s foresæt {{forumTopicSubject}}
Åh, så skal det være.. Smøgerne skal være og det skal være for evig tid..
Har altid været "stolt ryger" eller hvordan siger man? Jeg ville slev bestemme over mig selv, mine penge, og mit helbred.. Men med årene blir man ældre, er der vist nogle der har sagt
Og jeg er træt af at skrubbe og skurre tænderne forgæves for at komme af med klam lugt og misfavninger, pengene vil jeg meget heller bruge på så meget andet, såsom det hus min kæreste og jeg er flyttet ind i.. Plus har min højt elskede mormor kæmpet sig igennem med grimt lunge kræft.. Så nu er det nu!
Nikotin pastere, piller og suge ting tror jeg ikke meget på.. Den kolde tyrker er rygraden for slap til.. Så nu sider jeg med de sidste 20 gule king´s, som jeg engang elskede så højt og har besluttet mig for at kæderyge dem til jeg blir grønt i hovedet og ligger foran toilettet..
Er der nogle "frelste" ikke rygere, eller bare andre der har læst med så langt, så vil jeg rigtig gerne høre jeres foresætter..
nov 2005
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 4 Emner: 831 Svar: 4.393
Held og lykke med det...:o)
jun 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 44 Svar: 502
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 337 Svar: 2.580
Held og lykke med rygestoppet
nov 2008
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 185 Svar: 772
Jamen her er der vist ikk det store nytårsfortsæt....
tjo finde en lejlighed, men det har kørt i 7 mdr nu, så det er vel ikk så nyt... ellers er det vel bare at Ami og jeg skal have det godt..'
NÅ JO, der er lige et fortsæt!!!! Jeg VIL prøve at være stræber i skolen for engangsskýld.... Det skal prøves lidt=) Vi finder ret hurtigt ud af om det kan lykkes... har desværre sidste uge på arbejdet i næste uge, det blir så hårdt at stoppe...
Nytår´s foresæt